Travel Advisor with Russian
Katowice
Your responsibilities:
  • Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound).
  • Working with confidential customer information and treating it sensitively.
  • Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude.
Our requirements:
  • Russian language skills (C1 level) and English (min. B2 level)
  • Availability to work flexible hours, sometimes on weekends and local public holidays.
  • Previous experience in customer service/call center/tourism industry/airline industry is preferred.
What we offer:
  • Modern workplace in the heart of Katowice.
  • Team-building events.
  • Fully paid training to prepare you for direct contact with customers.
  • Team leader support at every stage of cooperation.
  • Work with friends - the opportunity to receive a bonus for referring friends.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Customer Care Assistant with German

/ Sofia

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Yes, we continue expanding! We always aim to leverage cutting-edge technology, providing the best experience to our millions of customers who trust us for their entertainment. Your typical day: As a representative of...

Specjalista ds. obsługi klienta międzynarodowego z językiem niemieckim

zachodniopomorskie / Szczecin

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Przejście przez 6-tygodniowe, płatne szkolenie wprowadzające , poznając produkty i metody pracy. Obsługa wyłącznie przychodzących połączeń klientów , pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych oraz...

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim / słowackim

mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: wczoraj

Odpowiadanie na zapytania klientów dotyczące zamówień online, pytań o produkty, naprawy oraz wsparcie po zakupie. Aktywna sprzedaż celem maksymalizacji wyników każdej interakcji. Używanie narzędzi takich jak...