Od 25 lat zajmowaliśmy się renowacją posadzek betonowych, polerowaniem betonu, impregnacją, utwardzaniem, barwieniem oraz układaniem dekoracyjnych posadzek terrazzo. Teraz to doświadczenie przekuwamy w innowacje. W Decokoncept nie chodzi o wciskanie produktów, tylko o realne rozwiązywanie problemów klientów. “Nie Sprzedawanie” to u nas sposób myślenia, nie pusty slogan.
Tworzymy sprawdzone technologie, które zmieniają branżę, a nasz zespół to ludzie, którzy grają do jednej bramki – bez niezdrowej rywalizacji, za to z prawdziwą pasją wsparciem. Stawiamy na nowoczesną sprzedaż, marketing i obsługę klienta, a AI i innowacyjne podejście to nasza codzienność.
Brzmi lepiej niż sztywne targety i puste obietnice? Dołącz do nas i twórz przyszłość!
Chcesz mieć pracę, która wciąga jak dobra rozmowa i daje satysfakcję?
- masz naturalną umiejętność budowania relacji z ludźmi i potrafisz z łatwością nawiązywać kontakt telefoniczny,
- chcesz sprzedawać naturalnie, bez technik, sztuczek, skryptów do odczytywania - to nie call center :)
- czerpiesz przyjemność z rozmów telefonicznych (a będziesz ich prowadził bardzo dużo) i swobodnie nawiązujesz relacje, co sprawia Ci radość,
- jesteś osobą, która lubi pomagać innym i wspierać ich w rozwiązywaniu problemów, traktując to jako swoją misję,
- tak, jak my jesteś przekonany, że sprzedaż TO NIE JEST WCISKANIE, tylko rozmowa ukierunkowana na poznanie klienta i jego potrzeb,
- jesteś zmotywowany, aby osiągać cele sprzedażowe i mierzyć swoje postępy, dostrzegając w tym satysfakcję i motywację do dalszej pracy,
- lubisz wyzwania i celowość, czujesz się spełniony, gdy osiągasz zamierzony wynik,
- wiesz, że sprzedaż to nie tylko dobre relacje, ale także konsekwentne i metodyczne wykonywanie określonych działań, które prowadzą do sukcesu,
- praca, która łączy doradztwo, sprzedaż oraz rozwiązywanie problemów, sprawia Ci przyjemność, a osiąganie celów staje się Twoim motorem do działania,
- jesteś gotowy do pracy w systemie CRM, gdzie będziesz prowadził szczegółowe notatki na temat wyników rozmów z klientami,
- zgłaszasz problemy, pytasz, dociekasz, szukasz rozwiązań, jesteś gotowy do dzielenia się swoimi pomysłami, bo gdy jest problem, chcesz go skutecznie i szybko rozwiązać,
- chcesz pracować samodzielnie, bo wiesz co należy do Twoich zadań i nie potrzebujesz “prowadzenia za rękę”. .. to być może jesteś osobą, której szukamy!
Szukamy osób z talentem do sprzedaży, które wiedzą, że dobry handlowiec to doradca, a nie sprzedawca. Jeśli lubisz rozmawiać z ludźmi, zadawać pytania i szukać najlepszych rozwiązań, zamiast wciskać produkty na siłę – to może być praca dla Ciebie.
- Nie musisz znać się na wszystkim – my Cię nauczymy! Liczy się zaangażowanie, pasja i gotowość do nauki.
- Jeśli masz smykałkę do sprzedaży i chcesz pracować w miejscu, gdzie Twój rozwój naprawdę ma znaczenie, to może być Twój nowy zespół!
Twoim głównym zadaniem będzie prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami i doradzanie im w zakresie technologii. Nie zależy nam na samej sprzedaży za wszelką cenę – zawsze do niej dochodzi, ale na zasadach korzystnych dla obu stron.
Najważniejsze jest dopasowanie rozwiązania, które naprawdę spełni potrzeby klienta. Sprzedaż to naturalny efekt dobrze poprowadzonego doradztwa, a nie cel sam w sobie.
- prowadził/a dużą ilości rozmów telefonicznych z klientami w celu zbierania informacji o ich potrzebach i problemach, aby lepiej zrozumieć ich sytuację,
- nawiązywał/a i utrzymywał relacje z osobami decyzyjnymi na średnich i wyższych stanowiskach oraz właścicielami firm,
- doradzał/a w zakresie najlepszych rozwiązań, które odpowiadają na zgłoszone potrzeby lub pomagają rozwiązać konkretne problemy,
- dopasowywał/a rozwiązania techniczne do potrzeb klientów,
- doprowadzał/a do zakupu jako naturalnego efektu dobrze poprowadzonego doradztwa, bez presji czy stosowania agresywnych technik sprzedaży - cały proces ma na celu zapewnienie klientom realnej wartości poprzez indywidualne podejście i skuteczne wsparcie w ich działaniach,
- realizował/a codzienne zadania według, przygotowanego planu - gotowa lista rozmów,
- prowadził/a notatki i aktualizował dane w systemie CRM z każdej rozmowy z klientem,
- współpracował/a z zespołem w celu świadczenia usług najwyższej jakości,
- samodzielnie zarządzał/a czasem i zadaniami,
- uczestniczył/a w szkoleniach i rozwijał wiedzę o produktach oraz technologiach - zarówno stacjonarnie, jak i online.
Pracujemy w zespole, który ceni uczciwość, profesjonalizm i realne wsparcie dla klientów.
- odpowiedziałeś TAK na wszystkie pytania z początku ogłoszenia,
- masz talent, doświadczenie w sprzedaży lub doradztwie technicznym – mile widziane doświadczenie w pracy z klientami B2B, zwłaszcza w branży budowlanej, chemii technicznej, posadzkach przemysłowych, polerowaniu betonu lub branżach pokrewnych,
swobodnie prowadzisz rozmowy telefoniczne z klientami i potrafisz docierać do osób decyzyjnych, - posiadasz umiejętność analizowania potrzeb klienta i dopasowywania dla niego odpowiednich rozwiązań,
- potrafisz skutecznie i klarownie komunikować wartość produktów – zamiast agresywnej sprzedaży,
- kierujesz się doradztwem i budowaniem relacji,
- masz samodyscyplinę i motywację do działania – potrafisz zarządzać swoim czasem i realizować ustalone cele,
- jesteś otwarty na naukę i rozwój – będziesz zdobywać wiedzę o produktach oraz technikach sprzedaży doradczej,
- jesteś dopasowany do naszego zespołu i podejścia „Nie Sprzedawania” – stawiamy na uczciwe, profesjonalne relacje z klientami,
- masz wykształcenie techniczne lub branżowe (średnie lub wyższe);
- wiedza na temat utwardzania, impregnacji, pielęgnacji, barwienia oraz naprawy posadzek betonowych (jeśli nie masz, nauczymy Cię). Nie wymagamy wieloletniego doświadczenia – liczy się dla nas Twoje zaangażowanie.
- stałe wynagrodzenie – brak presji na wyniki kosztem jakości relacji z klientami,
- forma umowy: do wyboru umowa o pracę lub B2B – tak, jak ci wygodniej,
- wynagrodzenie uzależnione od poziomu kompetencji określonego na etapie rekrutacji
B2B: 6 000 - 10 000 zł netto + VAT
lub umowa o pracę: 4 980 - 8 350 zł brutto. - godziny pracy: poniedziałek – piątek, 8:00 – 16:00,
- zero nadgodzin, zero weekendów,
- stanowisko: doradca techniczny / sprzedawca (Junior / Mid) – dla osób uczących się naszej branży lub z pierwszym doświadczeniem w sprzedaży,
- narzędzia do pracy: zapewniamy laptop MacBook lub komputer stacjonarny iMac,
- telefon służbowy iPhone oraz dostęp do nowoczesnych narzędzi sprzedażowych,
- możliwości rozwoju,
- stabilne zatrudnienie,
- wsparcie zespołu, brak korporacyjnej presji.
- możliwość pracy zdalnej lub stacjonarnej – wybór należy do ciebie.
- nasze szkolenia sprzedażowe wyróżniają się na tle tradycyjnych metod stosowanych w korporacjach – kompletne inne podejście do sprzedaży,
- uczymy, jak budować relacje z klientami w sposób naturalny, bez presji na wyniki i bez stosowania sztywnych, czytanych skryptów,
- możliwość awansu, im więcej umiesz, tym większą masz odpowiedzialność i lepsze warunki,
- nie sprzedajemy złudzeń, tylko realne rozwiązania, które pomagają klientom.