Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group.

Obecnie, dla jednego z naszych największych Klientów z branży energetycznej, do biura in-house w Gliwicach, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Telefoniczny Doradca Klienta
Główne zadania:
  • Obsługa Infolinii Sprzedażowej Zamawiającego w tym klientów indywidualnych i biznesowych,
  • Obsługa klientów i sprzedaż produktów/ usług przy połączeniach wychodzących,
  • Kontakt z klientem: telefoniczny, mailowy, chat, video chat,
  • Realizacja celów sprzedażowych,
  • Obsługa umów klientów, w tym m.in. udzielanie informacji, doradztwo, zawieranie i zmiana umów,
  • Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, w tym. m.in. udzielanie informacji o zmianie sprzedawcy,
  • Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, w tym m.in. udzielanie informacji, przekazywanie druków w formie elektronicznej, wyjaśnianie i/lub przyjmowanie w formie zgłoszeń elektronicznych,
  • Aktualizacja danych w systemach.
Oczekiwania:
  • Płynna znajomość języka polskiego w komunikacji pisanej i mówionej,
  • Znajomości pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym,
  • Wykształcenie min. średnie,
  • Możliwość pracy w trybie zmianowym 7-20,
  • Znajomość obsługi komputera.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę,
  • Pracę w biurze u Klienta,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie - podstawa 3920 zł brutto + premia do 700 zł netto,
  • Duże możliwości rozwoju w największym call center w Polsce,
  • Profesjonalny onboarding,
  • Brak dress codeu,
  • Bieżące wsparcie przełożonego,
  • Stabilne zatrudnienie.

Zainteresowany/a? Nie czekaj! Wyślij swoją aplikację i dołącz do naszego zespołu!

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Konsultant ds. obsługi Klienta - branża ubezpieczeniowa

mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station) – idealna, blisko Dworca

Contact Center Sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

Czym będziesz się zajmować? Odbieranie połączeń przychodzących – udzielanie informacji o polisach, składkach, produktach ubezpieczeniowych, zgłaszanie szkód oraz ich rejestracja. Pojedyncze połączenia...

Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem czeskim

mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B

Contact Center Sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa...

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

lubuskie / Gorzów Wielkopolski

widziszwszystko sp. z.o.o

Aktywne od: dzisiaj

Zakres Obowiązków: Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami Realizacja obsługi posprzedażowej Dostarczanie wsparcia technicznego Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu...