Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group.

Telefoniczny Doradca Klienta - Infolinia Techniczna (Odbieranie połączeń)
Twoje obowiązki:
  • Udzielanie informacji w obszarze powierzonych kompetencji,
  • Odbieranie połączeń od klientów i pomoc w przypadku awarii, usterek, problemów technicznych,
  • Przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji klientów,
  • Obsługa wewnętrznych systemów,
  • Dbanie o pozytywny wizerunek naszego Kontrahenta.
Nasze oczekiwania:
  • Dobra dykcja,
  • Łatwość w nawiązywaniu pozytywnych relacji, komunikatywność,
  • Dobra i sprawna obsługa komputera,
  • Chęci do rozwoju i nauki,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Dyspozycyjność na 130-160 godzin w miesiącu,
  • Dyspozycyjność od 1 lutego 2023 od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Oferujemy:
  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - działamy od 21 lat,
  • Elastyczny, indywidualny grafik - pracujemy 7 dni w tygodniu w godzinach 6-22,
  • Długofalową współpracę - chcemy, żebyś został z nami na dłużej!
  • Pomoc na każdym etapie współpracy, pakiet szkoleń podnoszących kompetencje,
  • Możliwość awansu już po 3 miesiącach współpracy,
  • Wygodne biuro w samym centrum Rzeszowa,
  • Konkursy z nagrodami, odpoczynek w czasie przerw w naszym chill roomie,
  • Karty rabatowe do znanych miejsc w Rzeszowie.

Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta - aplikuj, a my udzielimy Ci więcej szczegółów.

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Konsultant ds. obsługi Klienta - branża ubezpieczeniowa

mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station) – idealna, blisko Dworca

Contact Center Sp. z o.o.

Aktywne od: wczoraj

Czym będziesz się zajmować? Odbieranie połączeń przychodzących – udzielanie informacji o polisach, składkach, produktach ubezpieczeniowych, zgłaszanie szkód oraz ich rejestracja. Pojedyncze połączenia...

Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem czeskim

mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B

Contact Center Sp. z o.o.

Aktywne od: wczoraj

Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa...

Konsultant / Konsultantka w Contact Center

mazowieckie / Warszawa

T-Mobile Polska

Aktywne od: 2025-01-29

Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać...