Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group.

Telefoniczny Doradca Klienta - Infolinia Obsługowa i Live Chat
Do Twoich zadań należeć będzie:
  • Odbieranie połączeń przychodzących,
  • Obsługa live chat, prowadzenie korespondencji z klientami,
  • Obsługa klienta zgodnie z najwyższymi standardami,
  • Wspieranie klientów, udzielanie kompleksowych odpowiedzi na ich pytania w sprawach technicznych,
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
  • Dbanie o wysoką jakość prowadzonych rozmów.
Nasze oczekiwania:
  • Umiejętność obsługi komputera,
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • Zaangażowanie i chęć do pracy,
  • Swoboda w wypowiadaniu się,
  • Odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
  • Komunikatywność,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Mile widziany status studenta zaocznego,
  • Dyspozycyjność na 130-160 godzin w miesiącu,
  • Dyspozycyjność do pracy od 1 lutego.
Oferujemy:
  • Stałe wynagrodzenie godzinowe - 22,80 zł brutto/h,
  • Wypłatę 2 razy w miesiącu,
  • Atrakcyjny system premiowy,
  • Długofalową współpracę,
  • Pracę w godzinach 6:00-22:00 - grafik ustalany indywidualnie,
  • Możliwość pracy w weekendy,
  • Profesjonalny pakiet wdrożeniowy z zakresu obsługi klienta i obsługi programów,
  • Wsparcie na każdym etapie kariery przez doświadczoną kadrę managerską,
  • Intensywny rozwój zawodowy w obszarze obsługi klienta,
  • Pracę w samym centrum Rzeszowa.

Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta - aplikuj, a my udzielimy Ci więcej informacji!

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Konsultant ds. obsługi Klienta - branża ubezpieczeniowa

mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station) – idealna, blisko Dworca

Contact Center Sp. z o.o.

Aktywne od: wczoraj

Czym będziesz się zajmować? Odbieranie połączeń przychodzących – udzielanie informacji o polisach, składkach, produktach ubezpieczeniowych, zgłaszanie szkód oraz ich rejestracja. Pojedyncze połączenia...

Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem czeskim

mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B

Contact Center Sp. z o.o.

Aktywne od: wczoraj

Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa...

Konsultant / Konsultantka w Contact Center

mazowieckie / Warszawa

T-Mobile Polska

Aktywne od: 2025-01-29

Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać...