Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Starszy specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/23/0159
OBOWIĄZKI:
- Obsługa wszystkich reklamacji klientów (międzynarodowych) dotyczących standardowych transakcji zwrotu, krótkich przesyłek i zapewnienie szybkiego rozwiązania we współpracy z innymi działami wewnętrznymi. Zapewnienie dokładnego raportowania wszelkich reklamacji fizycznych zgodnie z wewnętrznym procesem i monitorowanie ich zamknięcia zgodnie z oczekiwaniami klienta. Zapewnienie dokładnego przetwarzania rabatów za wydajność, specjalnych cen i wycen. Działanie w ramach określonych celów w odniesieniu do wszystkich roszczeń finansowych otrzymanych od klienta / działu kredytów i windykacji poprzez zatwierdzanie i wykonywanie korekt finansowych na spornych fakturach i współpracę z zespołem rozwiązywania sporów, gdy ma to zastosowanie.- Godziny Pracy: 9:00-17:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: obsługa klienta, umiejętność pracy pod presją czasu, prioryteryzacja zadań, skrupulatność, analityczne myślenie. Wymagana znajomość oprogramowania SAP, InContact oraz NEX. Mile widziana znajomość języka francuskiego.

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 150 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds obsługi klienta i sprzedaży

małopolskie / Miechów

Powiatowy Urząd Pracy w Miechowie

Aktywne od: wczoraj

obsługa klienta, umawianie wizyt, doradztwo w zakresie oferowanych usług Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Specjalista ds. obsługi klienta – branża motoryzacyjna

lubelskie / Lublin

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Wsparcie klientów w procesie zakupu oraz obsługa posprzedażowa Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemach Znajomość języka angielskiego na poziomie...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

mazowieckie / Warszawa

Foundever

Aktywne od: wczoraj

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą....