Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Wymagania: konieczna komunikatywna znajomość języka angielskiego; otwartość na inne kultury, komunikatywność, chęć do pracy, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy. Doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy (nie jest wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku). Obowiązki: obsługa telefoniczna klientów w języku polskim (pracodawcy) - obsługa klienta indywidualnego oraz biznesowego. Obsługa cudzoziemców. Przygotowywanie i kompletowanie niezbędnych dokumentów.Pełen etat lub 3/4 etatu w godz. 9.00-17.00.
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 000 PLN
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy