Od nas dostaniesz:
  • Kartę sportową
  • Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
  • Elastyczny czas pracy
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do kursów LinkedIn Learning
  • Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy 
Zobacz, jak się u nas pracuje!

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów (Private Banking)

miejsce pracy: Warszawa, Nr ref.: JW/070/0623

Twoje zadania:

  • wysoka jakość obsługi gości i klientów Banku;
  • udzielanie informacji dotyczącej oferowanych usług;
  • identyfikowanie potrzeb klientów w zakresie produktowym i jakościowym;
  • przyjmowanie dyspozycji klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami;
  • przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych;
  • obsługa urządzeń telekomunikacyjnych i poczty elektronicznej;
  • przygotowanie ofert i prezentacji dla klientów;
  • przygotowywanie umów, zaświadczeń, opinii, oraz wypowiedzeń dla klientów;
  • pomoc w przygotowywaniu dokumentacji kredytowej;
  • dbałość o estetyczny wygląd pomieszczeń CBP;
  • prowadzenie zamówień materiałów biurowych;
  • uaktualnianie materiałów informacyjnych i reklamowych poprzez ich bieżące uzupełnianie;
  • księgowanie transakcji w systemie księgowym banku;
  • wyjaśnianie i korygowanie błędów i niezgodności w systemie księgowym, współpraca w tym zakresie ze zespołami księgowymi;
  • kompletowanie i wysyłka korespondencji dla klientów;
  • porządkowanie dokumentów oraz ich archiwizacja, z utrzymaniem należytej staranności i ze szczególnym uwzględnieniem zachowania poufności korespondencji z klientami.

Twój niezbędnik:

  • wiedza na temat otoczenia gospodarczego (podstawowe pojęcia i wskaźniki makroekonomiczne, gospodarka realna i finansowa);
  • podstawowe zasady inwestowania, instrumenty rynku pieniężnego, obligacje, akcje, fundusze inwestycyjne, certyfikaty inwestycyjne;
  • wiedza na temat regulacji (nadużycia rynkowe i pranie brudnych pieniędzy, ryzyko reputacyjne i etyka w doradztwie inwestycyjnym);
  • mile widziana znajomość wewnętrznych systemów informatycznych;
  • znajomość produktów bankowych (podstawowych);
  • wiedza w obszarze obsługi klienta;
  • umiejętności związane z zagadnieniem organizacji czasu pracy;
  • umiejętności komunikacyjne w zespole opierające się na czytelnym i zrozumiałym przekazie dla odbiorcy ze strukturą przekazu.

Oferujemy umowę na zastępstwo.

Od nas dostaniesz:
  • Kartę sportową
  • Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
  • Elastyczny czas pracy
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do kursów LinkedIn Learning
  • Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy 
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

lubelskie / Lublin

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Udzielanie wsparcia klientom w zakresie zakupu samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego (połączenia przychodzące) Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientem Bieżące raportowanie w systemach...

Customer Support Specialist with English

zachodniopomorskie / Szczecin

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high...

Technik tachografów cyfrowych

śląskie / Jaworzno

Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie

Aktywne od: dzisiaj

- obsługa klienta- wymiana i legalizacja tachografówPraca na terenie Jaworzna.Praca od poniedzialku do piątku, dni wolne - w razie potrzeby i za dodatkową opłatą. Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub...