Akademia Leona Koźmińskiego jest szkołą wyższą o szerokim profilu biznesowym (zarządzanie, finanse i ekonomia, prawo), uznawaną wg dziennika „Financial Times” za najlepszą szkołę biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej. ALK jest również liderem rankingu uczelni ekonomicznych w Polsce wg „Perspektyw” i od wielu lat zajmuje I miejsce wśród szkół niepublicznych. ALK posiada też trzy najważniejsze akredytacje międzynarodowe – tzw. „potrójną koronę”: EQUIS, AMBA i AACSB, którą ma zaledwie 6 proc. szkół biznesowych na świecie, w tym takie uczelnie jak Yale i Harvard University. ALK jest pierwszą i jak do tej pory jedyną uczelnią w Polsce z wyznaczonymi celami zrównoważonego rozwoju ONZ.

 

Akademia Leona Koźmińskiego

 

prowadzi rekrutację na stanowisko:

Specjalistka / Specjalista
ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 15/ADM/CPOK/23

Centralny Punkt Obsługi Klienta

 

Główne obowiązki:
  • obsługa Recepcji Głównej ALK,
  • udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni,
  • przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych,
  • obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),
  • koordynacja przepływu dokumentów i przesyłek wewnętrznych Uczelni,
  • wspieranie prac Działu w czynnościach administracyjnych,
  • obsługa systemów teleinformatycznych Uczelni (np. Office 365, Salesforce, Intranet ALK).
Wymagania:
  • wykształcenie min. średnie,
  • dyspozycyjność do pracy wg grafiku w wybrane dni w tygodniu i weekendy,
  • gotowość do pracy w ramach równoważnego systemu czasu pracy,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, określonym zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego,
  • mile widziane wykształcenie o kierunku związanym z komunikacją lub obsługą klienta,
  • min. roczne doświadczenie na adekwatnym stanowisku pracy,
  • znajomość obsługi pakietu Microsoft Office,
  • komunikatywność, kultura osobista i poszanowanie różnic,
  • rzetelność, umiejętność planowania, monitorowania i kontroli,
  • orientacja na klienta, chęć udzielania wsparcia innym.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w ramach pełnego etatu,
  • dofinansowanie do studiów i szkoleń realizowanych przez ALK,
  • dostęp do zasobów biblioteki uczelnianej,
  • możliwość nauki języka angielskiego,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych w ramach szkoleń,
  • bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej,
  • praca w międzynarodowym środowisku,
  • zdobycie doświadczenia w pracy w jednej z najlepszych uczelni biznesowych w Europie,
  • praca w dogodnej lokalizacji i w nowocześnie wyposażonym budynku.
Informujemy, że przesyłając zgłoszenie rekrutacyjne zgadza się Pani/Pan na przetwarzanie przez Akademię Leona Koźmińskiego, ul. Jagiellońska 59, 03-301 Warszawa, Pani/Pana danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu realizacji procesu rekrutacji, prowadzonego przez Akademię Leona Koźmińskiego, na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Rozwoju Biznesu z językiem hebrajskim i angielskim

małopolskie / Kraków

TTEC

Aktywne od: dzisiaj

Twoje zadania: Negocjowanie i finalizowanie sprzedaży, odpowiadanie na potrzeby klientów Budowanie i rozwijanie portfela klientów biznesowych Identyfikacja nowych możliwości sprzedażowych oraz realizacja celów...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niderlandzkim

śląskie / Katowice

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Efektywna komunikacja z klientami poprzez telefon, czat oraz email, obsługując zarówno zgłoszenia przychodzące, jak i wychodzące. Zapewnienie wyjątkowej obsługi, zawsze z proaktywnym, cierpliwym podejściem....

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i email – będziesz głosem naszej marki, który zapewnia satysfakcję i bieżącą informację naszym klientom. Zarządzanie interakcjami i rozwiązaniami za...