Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista w zespole obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/23/2743
OBOWIĄZKI:
Rejestracja wizyt, planowanie, sprzedaż i rozliczanie zabiegów, udzielanie informacji o ofercie.Godziny pracy: 8-16
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Wykształcenie minimum średnie, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta oraz umiejętność obsługi kasy fiskalnej. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 490 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie / Warszawa, Ursynów, obok stacji METRO STOKŁOSY

Lava Group S.C

Aktywne od: dzisiaj

obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy...

Customer Service Professional with German

pomorskie / Gdańsk

Foundever

Aktywne od: dzisiaj

GDAŃSK hybrid mode - 2 from the office Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and...

Koordynator / Koordynatorka ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży

mazowieckie / Warszawa

Formanway

Aktywne od: dzisiaj

Zadania: Obsługa ofert zgodnie z instrukcjami sprzedaży Koordynacja i aktualizacja działań logistycznych Efektywne zarządzanie całym procesem obsługi zamówienia Działania posprzedażowe (reklamacje, zwroty,...