Od nas dostaniesz:
  • Kartę sportową
  • Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
  • Elastyczny czas pracy
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do kursów LinkedIn Learning
  • Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy
Zobacz, jak się u nas pracuje!

Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia użytkowników w zakresie narzędzi obsługujących proces kredytowy

miejsce pracy: Warszawa, Nr ref.: ASZ/079/0623

Do Twoich zadań będzie należało:

  • bieżące wsparcie Oddziałów Korporacyjnych i Departamentów Centrali oraz obsługa zgłoszeń w zakresie funkcjonalności narzędzi i aplikacji wspierających proces kredytowy
  • współpraca z IT/ jednostkami biznesowymi w zakresie zgłaszanych problemów z funkcjonowaniem narzędzia
  • przygotowanie specyfikacji biznesowych zmian lub nowych funkcjonalności procesu kredytowego
  • testowanie manualne nowych/zmienianych funkcjonalności
  • tworzenie dokumentacji/ instrukcji dla użytkowników

Zgłoś się do nas, jeśli:

  • jesteś studentem lub absolwentem kierunków technicznych: informatyka, elektronika, telekomunikacja lub pokrewnych
  • szybko się uczysz i chcesz się rozwijać
  • interesujesz się bankowością
  • masz chęć i zapał do nauki
  • lubisz pracę zespołową
  • jesteś dyspozycyjny/a-na 5 dni w tygodniu, w godzinach 8.00-16.00 lub 9.00-17.00

Kwalifikacje będące dodatkowym atutem to: 

  • znajomość procesu kredytowego
  • doświadczenie we wsparciu użytkowników aplikacji IT
  • znajomość CRM, SQL
  • znajomość narzędzia JIRA
  • doświadczenie w testowaniu oprogramowania, certyfikacje lub ukierunkowanie na rozwój w tym obszarze
  • wiedza z zakresu finansów, działania produktów bankowych, obsługi finansowo-księgowej transakcji

Oferujemy:

  • współpracę na podstawie umowy zlecenie
  • dołączenie do zespołu wspierającego obsługę aplikacji IT
  • pracę w modelu hybrydowym
  • możliwość współpracy ze specjalistami i ekspertami z obszaru bankowości korporacyjnej
  • mobilne narzędzia do nauki oraz rozwoju kompetencji
  • wsparcie w opracowaniu indywidualnych planów rozwojowych i odkrywaniu mocnych stron wykorzystując podejście Instytutu Gallupa, mentoringu
Od nas dostaniesz:
  • Kartę sportową
  • Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
  • Elastyczny czas pracy
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do kursów LinkedIn Learning
  • Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej

wielkopolskie / Poznań

PKO Bank Polski

Aktywne od: 2024-05-18

na czas określony Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego

Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej

wielkopolskie / Poznań

PKO Bank Polski

Aktywne od: 2024-04-10

na czas określony Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego

Specjalista ds. wdrażania klientów (SaaS)

małopolskie / Kraków

Praca.pl Sp. z o.o.

Aktywne od: 2024-02-15

Zakres obowiązków: Bądź głównym kontaktem dla nowych klientów. Dostosuj proces wdrożenia do ich potrzeb. Szkol klientów, by łatwo przeszli na naszą platformę. Współpracuj z innymi zespołami, żeby...