Specjalista / Specjalistka ds. technicznego wsparcia klienta w języku niemieckim
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
- Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych
- Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych
- Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
- Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
- Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów
- Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
- Zaangażowanie w wysoką jakość obsługi
Wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego (poziom C1)
- Szeroko rozwinięte umiejętności techniczne
- Otwartość w relacjach z klientami
- Umiejętność swobodnej komunikacji przez telefon
- Zadaniowe podejście do problemów i rozwiązywania ich
Oferujemy:
- Umowę o pracę/umowę zlecenie na pełen etat
- Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7000 zł brutto + bonus + prowizja
- Praca od poniedziałku do piątku (7:00 – 20:00) w systemie zmianowym oraz w niektóre soboty (10:00 – 18:00)
- Rzetelne przygotowanie do pracy
- Praca w domu nawet od 1 dnia pracy – zapewnimy Ci niezbędny do pracy sprzęt lub w komfortowym biurze w centrum Lublina
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie)
- Program Talent Development (realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych)