JESTEŚMY DRUŻYNĄ POLPHARMYOdważnie wybiegamy w przyszłość, co sprawia, że jesteśmy czołowym zawodnikiem w obszarze farmacji. Nasz cel - dbanie o zdrowie - realizujemy dzięki wspólnemu działaniu wszystkich naszych zespołów od Produkcji po Sprzedaż. Możesz zostać częścią jednego z nich.
Szukamy osoby na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Starogard Gdański

Zadania:

  • Praca zespołowa w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta
  • Analiza danych i przygotowywanie raportów dotyczących obsługi klienta w oparciu o PowerBI, Oracle OAC
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz budowanie wizerunku firmy
  • Regularne analizowanie i optymalizowanie procesów logistycznych, aby zapewnić terminowe dostawy zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym
  • Udoskonalanie procesu obsługi klienta i wizerunku firmy poprzez inicjowanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających w programie KAIZEN
  • Obsługa zamówień w systemie ORACLE EBS,
  • Tworzenie otwartego środowiska współpracy z innymi działami
  • Szukanie nieszablonowych rozwiązań w codziennych wyzwaniach w oparciu o swoje doświadczenie
  • Zastępowanie Szefa/Szefowej Zespołu podczas jego nieobecności
Oferujemy:
  • Umowa o pracę
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Karta Multisport
  • Szkolenia i rozwój kompetencji zawodowych
  • Paczki świąteczne dla dzieci
  • Jeden dodatkowy dzień wolny
  • Program emerytalny
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe  o kierunku logistycznym, ekonomicznym lub pokrewnym
  • Doświadczenie w pracy z narzędziami MS Office (Power BI mile widziany)
  • Znajomość systemu Oracle EBS i Środowiska Raportowania Oracle OAC
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
  • Doświadczenie w pracy w Obsłudze Klienta
  • Umiejętność jasnego i skutecznego przekazywania informacji
  • Umiejętność analitycznego i twórczego rozwiazywania problemów przy dobrej organizacji pracy własnej
  • Otwartość na naukę i ciągłe doskonalenie swoich kompetencji
  • Mile widziane kompetencje managerskie
Jak wygląda proces rekrutacji?
  • Wysłanie CV
  • Krótka rozmowa telefoniczna
  • Spotkanie
  • Decyzja o zatrudnieniu
Pozostańmy w kontakcie
Zachęcamy do śledzenia zakładki polpharma/praca
i naszych profili w mediach społecznościowych.
www.instagram.com/team_polpharma
www.linkedin/company/polpharma
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Customer Support Specialist

mazowieckie / Warszawa

LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of...

Pracownik Obsługi Klienta

mazowieckie / Warszawa

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Rozwiązywanie problemów Klientów (technicznych i merytorycznych) Obsługa telefoniczna i mailowa połączeń przychodzących Budowanie trwałych relacji z Klientami i dbanie o ich satysfakcję Udział w szkoleniach i...

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Spedycyjnego

małopolskie / Andrychów

DONE Deliveries sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

Przeczytaj nasze ogłoszenie, aplikuj i bądź częścią #DONEteam! Wszystkiego nauczymy Cię w trakcie 6-miesięcznego szkolenia (w pełni płatnego). Na początek wystarczy, byś mówił/a w języku angielskim na...