Jesteśmy liderem rynku sprzedaży elektroniki w Polsce. Znasz nas doskonale, przez ostatnie 20 lat wyznaczaliśmy kierunek rozwoju branży i robimy to nadal. Dla Klientów jesteśmy przewodnikami po świecie technologii. Klient jest w centrum naszych działań, a jego satysfakcja to nasz wspólny cel.

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Ostrobramska 79


Szukamy pasjonatów technologii, których ekscytuje wizja tworzenia najlepszych doświadczeń zakupowych dla naszych klientów. Szukamy tych, którzy chcą mieć wpływ - tak jak Ty!

Twoje zadania
  • Dbanie o pozytywne doświadczenia klientów odwiedzających MediaMarkt
  • Realizacja zadań w zakresie obsługi kasowej, zamówień online oraz reklamacji klientów 
  • Doradzanie klientom najlepszych usług dostępnych w ofercie,
  • Sprzedaż i obsługa różnych form finansowania zakupów
Nasze wymagania

Jesteś otwarty i zaangażowany? Nie musisz mieć doświadczenia - wystarczy, że szybko się uczysz, jesteś nastawiony na poszukiwanie rozwiązań i lubisz kontakt z ludźmi

 

Co mamy dla Ciebie?

  • Premie za wyniki
  • Dedykowane szkolenia oraz możliwości rozwoju
  • Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe
  • Karta sportowa lub żywieniowa do wyboru
  • Kompleksowe wdrożenie i dedykowany Buddy
  • Fajny zespół
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim

podkarpackie / Jasło

Nowy Styl

Aktywne od: dzisiaj

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji...

Customer service specialist in the automotive industry with English

śląskie / Katowice

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and...

Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. obsługi klienta

małopolskie / Kraków, Prądnik Czerwony

Conrad Electronic Sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

Twój zakres obowiązków: obsługa telefoniczna i mailowa Klientów biznesowych oraz indywidualnych doradztwo sprzętu elektronicznego przygotowywanie ofert cenowych utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami...