Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim
Miejsce pracy: woj. małopolskie

Dołącz do zespołu obsługującego klientów jednej z najpopularniejszych marek na świecie. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!




Lokalizacja: Cała Polska
 
U nas otrzymasz:
  • Wynagrodzenie w wysokości 6000 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto).
  • Możliwość pracy w biurze, domu lub w trybie hybrydowym (w zależności od projektu).
  • Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy.
  • W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
  • Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
  • Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
  • Bezpłatny dostęp do platformy językowej (angielski, niemiecki, hiszpański, francuski).
  • Pozostałe benefity: kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie medyczne i grupowe, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele innych.

Jak wygląda dzień pracy?

 

Zapoznajemy  się z  bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team Leadera.

 
Wyróżniają Cię:
  • Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (min. B2) - niezbędna do obsługi klientów.
  • Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
  • Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Pracownik ds. obsługi klienta

śląskie / Katowice

Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Aktywne od: wczoraj

-obsługa klientów w Biurze Obsługi Klientów, uczestniczenie w spotkaniach z osobami zainteresowanymi udziałem w projekcjie, wyjaśnianie szczegółów udziału w projekcie stacjonarnie, telefonicznie i mailowo,...

Przedstawiciel ds. obsługi klienta (customer care representative)

śląskie / Katowice

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Aktywne od: wczoraj

- Obejmuje kontakt na czacie online z klientami zewnętrznymi / wewnętrznymi w ramach obszaru funkcjonalnego oraz wykonywanie wszelkich powiązanych czynności administracyjnych. Kontakt również telefoniczny z...

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej w języku polskim

śląskie / Katowice

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań...