Dołącz do nas w FoundEver! 
 
Foundever jest jednym z wiodącym przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki! 
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

Do twoich zadań należeć będzie:  

  • Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; 
  • Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. 
  • Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.

Ta praca jest dla Ciebie jeśli:  

  • Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1) i znasz angielski (B1 minimum);
  • Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic.  
  • Chcesz pracować w elastycznych godzinach;
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;  
  • Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.

Dołącz do nas a zyskasz:  

  •  Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;    
  •  Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole;
  •  Pracę z nowoczesnego biura w Warszawie.  

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?  

  • Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;   
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia; 
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników. 
When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja – reklamacje)

dolnośląskie / Długołęka, k. Wrocławia

Selgros Cash&Carry

Aktywne od: dzisiaj

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych Klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa Klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji. Poszukujemy...

Customer Support Specialist with German

zachodniopomorskie / Szczecin

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Handling incoming calls in German. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high...

Opiekun Pacjenta Stomatologii

warmińsko-mazurskie / Ostróda, ul. Wojska Polskiego 3

Medicover Stomatologia

Aktywne od: dzisiaj

Dołącz do nas jeśli: masz minimum roczne doświadczenie w koordynowaniu zadań i grafików, posiadasz umiejętności sprzedażowe , dobrze znasz pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) w celu prowadzenia dokumentacji...