- aktywne monitorowanie otwartych zamówień i czasu realizacji, aby zapewnić, że dostawy dotrą do klientów na czas i współdziałanie z klientami w celu powiadomienia o opóźnionych zamówieniach z powodu dostępności produktu, problemów z transportem lub innych zdarzeń - wykonywanie standardowych czynności związanych z utrzymaniem danych głównych klientów i cen zgodnie z określonymi procedurami i wytycznymi w systemie SAP, jak również w systemie CRM Salesforce.com - odpowiedzialność za proces obsługi zapytań i zamówień od początku do końca, w tym zarządzanie ofertami, kalkulacje cenowe, jak również obsługę zwrotów - odpowiedzialność za proces wystawiania faktur, w tym korekt, not kredytowych i debetowych. - przetwarzanie skarg i zwrotów dotyczących obsługi klienta i produktów zgodnie z procesem zarządzania skargami i polityką zwrotów, identyfikacja potrzeby uzyskania dodatkowych informacji w celu umożliwienia dokładnej analizy skargi - we współpracy z innymi zaangażowanymi działami - rozwijanie i utrzymywanie wiedzy o przydzielonych klientach
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: podstawowe
Uprawnienia: odpowiedzialność
Wymagania inne:
umiejętność obsługi systemu SAP umiejętność obsługi systemu CRM Salesforce.com umiejętność obsługi klienta wiedza na temat procesu wystawiania faktur, w tym korekt, not kredytowych i debetowych
Miejsce pracy:
Łódź
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 7 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi