Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem francuskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Udzielanie wsparcia technicznego klientom (telefon, email, chat) w zakresie sprzętu, oprogramowania i innych produktów
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych
  • Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta
  • Współpraca z zespołem wsparcia drugiego stopnia w rozwiązywaniu zaawansowanych problemów technicznych
Wymagania:
  • Zaawansowana znajomość języka francuskiego (B2/C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2)
  • Znajomość obsługi komputera i technologii sieciowych
  • Zorientowanie na klienta i dbałość o szczegóły
  • Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów
  • Wyjątkowe umiejętności komunikacyjne
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub wsparciu technicznym będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • Umowę o pracę
  • Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń
  • Szkolenia
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta multisport, ubezpieczenie na życie, owocowe środy)
  • Program rozwoju talentów oraz możliwości awansu
  • Dostęp do szkoleń online
  • Bonus za polecenie znajomego
  • Zróżnicowaną kulturę pracy i integracyjne wydarzenia
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Customer Support with Spanish

śląskie / Katowice

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Your responsibilities providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with travel difficulties...

Customer Supporter with English

śląskie / Katowice

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Your responsibilities providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with travel difficulties...

Customer Service Advisor with German

łódzkie /

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and...