Contact Center sp. z o.o. świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

 

Obecnie do naszego zespołu  poszukujemy  osób na stanowisko:

Specjalista ds. wsparcia technicznego (z językiem angielskim)
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
  • kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów
  • przyjmowanie reklamacji
  • rozpatrywanie zgłoszeń
  • udzielanie informacji
  • wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:
  • dobrze komunikujesz się w języku angielskim
  • jesteś uczniem lub studentem
  • jesteś osobą odpowiedzialną i sumienną
  • posiadasz zdolności szybkiego uczenia się,
  • stawiasz na rozwój zawodowy,
  • cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy,
  • chcesz zdobyć doświadczenie u światowego lidera w branży finansowej
W ZAMIAN OFERUJEMY:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • możliwość dostosowania grafiku pracy – elastyczny czas pracy
  • profesjonalne szkolenie wdrożeniowe
  • pracę w zgranym i rozwijającym zespole
  • świetną lokalizację – Aleje Jerozolimskie (West Station)
  • benefity (platforma do nauki języków obcych, karta multisport, dofinansowanie do opieki zdrowotnej)
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Konsultant ds. obsługi Klienta - branża ubezpieczeniowa

mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station) – idealna, blisko Dworca

Contact Center Sp. z o.o.

Aktywne od: wczoraj

Czym będziesz się zajmować? Odbieranie połączeń przychodzących – udzielanie informacji o polisach, składkach, produktach ubezpieczeniowych, zgłaszanie szkód oraz ich rejestracja. Pojedyncze połączenia...

Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem czeskim

mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B

Contact Center Sp. z o.o.

Aktywne od: wczoraj

Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa...

Konsultant / Konsultantka w Contact Center

mazowieckie / Warszawa

T-Mobile Polska

Aktywne od: 2025-01-29

Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać...