Wierzymy w bohaterów dnia codziennego. Tych, którzy mają odwagę podążać za swoją pasją i którzy mają siłę i determinację, by realizować swoje marzenia.

Właściciele małych firm znajdują się w centrum naszych działań, dlatego tworzymy skuteczne i łatwe w użyciu rozwiązania finansowe, aby pomóc im w prowadzeniu działalności. Dzięki mentalności założycieli i nastawieniu "team-first" nasze zróżnicowane zespoły w Europie, Ameryce Południowej i Stanach Zjednoczonych współpracują ze sobą, aby właściciele małych firm, z którymi współpracujemy, mogli odnosić sukcesy, robiąc to, co kochają.

Specjalista ds. wsparcia pasażerów z językiem francuskim lub włoskim
Lublin
Obowiązki:
  • pomoc pasażerom, wspieranie ich w trudnościach związanych z podróżą oraz udzielanie informacji za pośrednictwem: połączeń przychodzących/chat/e-mail w kwestiach związanych z bagażem, rezerwacją biletów i zmianą terminu lotu
  • rozpatrywanie skarg
Wymagania:
  • Znajomość języka francuskiego lub włoskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2)
  • Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
  • Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta
  • Zaangażowanie i motywacja do pracy - razem możemy osiągnąć więcej!
  • Dyspozycyjność do pracy z biura (Lublin, dzielnica Czechów)
Oferujemy:
  • atrakcyjną stawkę godzinową w oparciu o umowę-zlecenie (od 3948 do 7000 zł brutto/mies.)
  • elastyczne godziny pracy między 9:00 a 22:00 – sam wybierasz kiedy chcesz pracować oraz wymiar etatu!
  • możliwość zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • wydarzenia integracyjne (m.in. pizza day, fruit day)
  • w pełni płatne szkolenie przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami
  • wsparcie merytoryczne team leadera na każdym etapie współpracy
  • coaching, mentoring podnoszące Twoje kwalifikacje
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Customer Advisor with Danish

mazowieckie / Warszawa

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Training starts 17th of March Work 5 days a week on 8.5 hours shift ( including 1 hour break) schedule between Mon-Fri 7:00-19:00, Sat-Sun 9:00-18:00. Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9...

Customer Advisor with Swedish

mazowieckie / Warszawa

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Training starts 17th of March Work 5 days a week on 8.5 hours shift ( including 1 hour break) schedule between Mon-Fri 7:00-19:00, Sat-Sun 9:00-18:00. Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9...

Customer Advisor with German

mazowieckie / Warszawa

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Training starts 17th of March Work 5 days a week on 8.5 hours shift (including 1 hour break) - Mon-Fri 7:00-17:30 Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9 months. After this time, there may be a...