Specjalista ds. Wsparcia Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Franciszka Klimczaka 1
Twój zakres obowiązków:
  • sprawna obsługa klientów przez telefon oraz mail,
  • sprzedaż i promowanie usług kurierskich przez telefon,
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
  • samodzielna realizacja założonych celów.
Nasze wymagania:
  • masz doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży (doświadczenie w branży kurierskiej, logistycznej będzie dodatkowym atutem),
  • znasz dobrze pakiet Office,
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji sprawia Ci przyjemność,
  • chcesz się uczyć i podnosić swoje kwalifikacje,
  • przychodzisz do pracy z uśmiechem,
  • nie wyobrażasz sobie dnia bez kontaktu z ludźmi.
Oferujemy:
  • zatrudnienie (pełen etat) w oparciu o umowę o pracę,
  • motywujący i bardzo atrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia),
  • wolne weekendy i pracę od poniedziałku do piątku 8:00-16:00 i 10:00-18:00,
  • pracę w młodym, dynamicznym zespole,
  • szkolenia, które ułatwią Ci prace, pozwolą się rozwijać i zdobywać dalsze doświadczenie,
  • pakiet świadczeń dodatkowych (opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta

lubelskie / Lublin

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: wczoraj

Wsparcie klienta przy zakupie samochodów elektrycznych oraz wsparcie posprzedażowe. Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami. Raportowanie w systemach. Dobre umiejętności komunikacyjne, język...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

lubelskie / Lublin

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: wczoraj

Wsparcie klientów przy zakupie i posprzedaży samochodów elektrycznych (telefon, czat). Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Tworzenie raportów w systemach. Zaawansowane umiejętności komunikacyjne (C1) w...

Konsultant / Konsultantka w Contact Center

mazowieckie / Warszawa, ul. Domaniewska 52

T-Mobile Polska

Aktywne od: 2025-03-17

Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać...