Ponad 400 entuzjastycznych pracowników z ponad 12 krajów pracuje w naszym szczecińskim oddziale, aby zaoferować naszym Klientom najlepsze produkty i usługi. Jeśli szukasz szansy na rozwój i wykorzystanie Twoich umiejętności, to jest to miejsce dla Ciebie. Planujemy zrobić coś wielkiego i szukamy zmotywowanych i kreatywnych ludzi do działania.

Wierzymy w bohaterów dnia codziennego. Tych, którzy mają odwagę podążać za swoją pasją i którzy mają siłę i determinację, by realizować swoje marzenia.

Właściciele małych firm znajdują się w centrum naszych działań, dlatego tworzymy skuteczne i łatwe w użyciu rozwiązania finansowe, aby pomóc im w prowadzeniu działalności. Dzięki mentalności założycieli i nastawieniu "team-first" nasze zróżnicowane zespoły w Europie, Ameryce Południowej i Stanach Zjednoczonych współpracują ze sobą, aby właściciele małych firm, z którymi współpracujemy, mogli odnosić sukcesy, robiąc to, co kochają.

Poszukujemy energicznych, zorientowanych na klienta profesjonalistów do udziału w projekcie realizowanym dla naszego klienta z możliwością zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin.

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem francuskim, włoskim, niemieckim lub hiszpańskim
Lublin
Obowiązki:
  • Udzielanie pomocy klientom, wspieranie ich w pytaniach związanych z branżą automotive (samochody elektryczne) za pośrednictwem: połączeń przychodzących
Wymagania:
  • Znajomość jednego z następujących języków: francuskiego / włoskiego / niemieckiego / hiszpańskiego na poziomie C1
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1+, B2 (szkolenie wprowadzające odbywa się w jęz.angielskim)
  • Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
  • Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta
  • Zaangażowanie i motywacja do pracy - razem możemy osiągnąć więcej!
  • Dyspozycyjność do pracy z biura (Lublin, dzielnica Czechów)
Oferujemy:
  • atrakcyjną stawkę godzinową w oparciu o umowę o pracę
  • godziny pracy 9:00 a 18:00, w tym przerwa
  • wydarzenia integracyjne (m.in. pizza day, fruit day)
  • w pełni płatne szkolenie przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami
  • wsparcie merytoryczne team leadera na każdym etapie współpracy
  • coaching, mentoring podnoszące Twoje kwalifikacje
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta – Branża Turystyczna (Polski/Angielski)

małopolskie / Kraków

TTEC

Aktywne od: dzisiaj

Twoje obowiązki: Pomoc klientom w zakresie rezerwacji i dostępności usług turystycznych Odpowiadanie na zapytania oraz udzielanie szczegółowych informacji Rozwiązywanie problemów w sposób szybki i profesjonalny...

Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim

śląskie / Racibórz

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Obsługa klienta poprzez telefon, chat i e-mail w celu udzielania informacji i rozwiązywania problemów. Rejestracja każdej interakcji i działań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy...

Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Obsługa klienta poprzez telefon, chat i e-mail w celu udzielania informacji i rozwiązywania problemów. Rejestracja każdej interakcji i działań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy...