Specjalista ds. wsparcia klienta niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Poznań
Zadania:
- wsparcie dla potencjalnych klientów lub dealerów VW,
- zarządzanie reklamacjami w ruchu przychodzącym i wychodzącym,
- rejestrowanie i przetwarzanie zapytań telefonicznych oraz pisemnych od klientów,
- przetwarzanie i przekazywanie procesów lub rozmów telefonicznych do odpowiedzialnego interfejsu,
- obsługa awaryjnej linii telefonicznej „Notdienst”
- doradztwo produktowe oraz inicjowanie dalszych procesów,
- korzystanie z różnych baz informacji i CRM (np. Salesforce).
Oczekiwania:
- prosimy o przesyłanie CV w języku polskim i niemieckim
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) – warunek konieczny,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 będzie zaletą,
- doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznego pow. 1 rok,
- orientacja na klienta i duża empatia,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- dyspozycyjność (praca zmianowa również w weekendy).
Za to oferujemy:
- Możliwość wyłącznie pracy zdalnej
- Realne możliwości rozwoju w międzynarodowej organizacji,
- Kultura organizacyjna oparta na zaufaniu i szacunku,
- Atrakcyjny pakiet benefitów.