Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista ds. wdrażania klientów (SaaS)
Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
  • Bądź głównym kontaktem dla nowych klientów.
  • Dostosuj proces wdrożenia do ich potrzeb.
  • Szkol klientów, by łatwo przeszli na naszą platformę.
  • Współpracuj z innymi zespołami, żeby sprawnie rozwiązywać problemy.
  • Śledź postępy klientów i ich zaangażowanie.
  • Zbieraj opinie, by ulepszać wdrożenie.
  • Wykorzystuj zrozumienie potrzeb klientów do zwiększenia sprzedaży.
  • Buduj i utrzymuj dobre relacje z kluczowymi klientami.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość angielskiego (min. C1).
  • Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze obsługi klienta, wdrażania systemów czy pokrewnych dziedzinach.
  • Znajomość specyfiki SaaS i doświadczenie w procesach wprowadzania klienta do usługi.
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
  • Zdolność kreatywnego rozwiązywania problemów i podejście inicjatywne.
  • Analityczne myślenie i umiejętność wykorzystania danych w pracy.
  • Dobra organizacja, zarządzanie projektami i efektywne planowanie czasu pracy.
  • Znajomość technologii i zdolność szybkiego uczenia się nowych narzędzi.
Pracodawca oferuje:
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Pakiet sportowy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej

wielkopolskie / Poznań

PKO Bank Polski

Aktywne od: 2024-05-18

na czas określony Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego

Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej

wielkopolskie / Poznań

PKO Bank Polski

Aktywne od: 2024-04-10

na czas określony Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego

Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia użytkowników w zakresie narzędzi obsługujących proces kredytowy

mazowieckie / Warszawa

mBank S.A.

Aktywne od: 2023-06-22

Do Twoich zada ń b ę dzie nale ż a ł o: bieżące wsparcie Oddziałów Korporacyjnych i Departamentów Centrali oraz obsługa zgłoszeń w zakresie funkcjonalności narzędzi i aplikacji wspierających proces...