Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Zakres Obowiązków:
  • Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami
  • Realizacja obsługi posprzedażowej
  • Dostarczanie wsparcia technicznego
  • Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu
  • Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów
  • Promowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów i identyfikacja ich potrzeb
Wymagania:
  • Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów
  • Zdolności organizacyjne
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność
  • Znajomość Microsoft Office
  • Doświadczenie w pracy z klientami (preferowane)
  • Umiejętności planowania i samodzielnej pracy
Oferujemy:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
  • Elastyczne opcje zatrudnienia
  • Pracę pełną wyzwań w szybko rozwijającej się firmie
  • Możliwości rozwoju zawodowego
  • Szkolenia wewnętrzne
  • Dużą autonomię w działaniu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem czeskim

mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B

Contact Center Sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa...

Pracownik Biura Obsługi Klienta z językiem niemieckim

pomorskie / Gdańsk

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: wczoraj

Pierwsza linia wsparcia dla naszych klientów Zarządzanie komunikacją z klientami przez telefon i email Rozwiązywanie zapytań dotyczących zbierania i wykorzystywania punktów lojalnościowych Wprowadzanie danych do...

Konsultant / Konsultantka w Contact Center

mazowieckie / Warszawa

T-Mobile Polska

Aktywne od: 2025-02-03

Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać...