Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Wsparcie klienta: Odbieranie połączeń i odpowiadanie na maile, pomaganie w rozwiązywaniu problemów technicznych.
  • Rozwiązywanie wyzwań: Wykorzystywanie swoich umiejętności technicznych do szybkiego znajdowania rozwiązań dla klientów.
  • Wprowadzanie danych: Dokładność w wprowadzaniu informacji do systemu, zapewniając płynność procesów.
  • Budowanie relacji: Nawiązywanie trwałych, zaufanych relacji z klientami poprzez profesjonalną komunikację.
Wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2+ – będziesz głównym łącznikiem dla naszych klientów mówiących po niemiecku.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu.
  • Otwartość i komunikatywność – Twoje podejście do klientów pomoże im poczuć się komfortowo i zrozumianie.
  • Chęć zdobywania nowej wiedzy i umiejętności – stawiamy na rozwój i chęć nauki.
  • Mile widziane
  • Wiedza techniczna – przyda się w rozwiązywaniu codziennych wyzwań, ale nie jest konieczna na początek – wszystkiego Cię nauczymy!
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełen etat, bo chcemy zbudować długofalową współpracę.
  • Wynagrodzenie podstawowe 7500 zł brutto – doceniamy Twój czas i zaangażowanie.
  • Praca w systemie zmianowym (10:00 – 19:00) od poniedziałku do piątku, bez pracy w weekendy.
  • Pełnopłatny 5-tygodniowy program szkoleniowy, łączący „naukę przez działanie” z wsparciem dedykowanego mentora.
  • Praca w nowoczesnym biurze w Global Office Park, w samym sercu Katowic.
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna (LuxMed), kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe – bo dbamy o Twoje zdrowie i rozwój.
  • Szybka ścieżka awansów i realne możliwości rozwoju kariery – Twoje osiągnięcia są dla nas ważne, a najlepszym oferujemy możliwość awansu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Customer service specialist in the automotive industry with German

śląskie / Katowice

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and...

Technical Supporter with French - Networking

zachodniopomorskie / Szczecin

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day...

Technical Supporter with Dutch - Networking

zachodniopomorskie / Szczecin

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day...