Concentrix, Corporation (Nasdaq: CNXC) jest wiodącym globalnym dostawcą rozwiązań i technologii w zakresie customer experience (CX), poprawiającym wyniki biznesowe dla najlepszych światowych marek, w tym ponad 100 klientów z listy Fortune Global 500 i ponad 125 klientów z sektora nowych gospodarek. Każdego dnia, w ponad 40 krajach i na 6 kontynentach, nasi pracownicy dostarczają rozwiązania w zakresie customer experience nowej generacji i pomagają firmom lepiej nawiązywać kontakty z klientami. Tworzymy lepsze wyniki biznesowe i wyróżniamy naszych klientów poprzez Strategię + Talent + Technologię. Concentrix świadczy usługi dla klientów w kluczowych branżach: technologia i elektronika użytkowa; handel detaliczny, podróże i e-commerce; bankowość, usługi finansowe i ubezpieczenia; opieka zdrowotna; komunikacja i media; motoryzacja; energetyka i sektor publiczny.

 

Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta
Lublin

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa połączeń przychodzących
  • Obsługa Klientów polskojęzycznych
  • Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych
  • Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
  • Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
  • Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu

Wymagania

  • Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
  • Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
  • Zainteresowanie nowymi technologiami
  • Znajomość języka polskiego w stopniu zaawansowanym (C1) i angielskiego w stopniu dobrym (B1)
  • Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy

Oferujemy

  • Umowa o pracę już od pierwszego dnia współpracy
  • Elastyczny grafik - praca zmianowa (poniedziałek-sobota)
  • Wolne 2 soboty w miesiącu, wszystkie niedziele i święta
  • Bogaty pakiet socjalny  (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, MyBenefit, zniżki u naszych partnerów biznesowych)
  • Szkolenie przygotowujące do pracy (w pełni płatne)
  • Wiele wyzwań i ambitnych zadań
  • Ciekawa praca w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. obsługi klienta

lubelskie / Lublin

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: wczoraj

Wsparcie klientów przy zakupie oraz obsługa posprzedażowa samochodów elektrycznych Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami Bieżące raportowanie w systemach Bardzo dobra znajomość języka...

Opiekun Klienta

mazowieckie / Janki, ul. Falencka 1C, przystanek autobusowy prze bramie firmy

KLIMEK I KLIMEK Sp z o.o. SK

Aktywne od: wczoraj

obsługa klientów i architektów (drzwi, szafy i kuchnie) opieka nad bieżącymi zleceniami wykonywanie ofert i opieka nad nimi praca w zespole poczucie estetyki kultura osobista dyspozycyjność zaangażowanie w...

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

mazowieckie / Warszawa

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: wczoraj

Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów w zakresie wsparcia technicznego sprzętu do pomiaru glukozy, Rozwiązywanie problemów technicznych i udzielanie informacji, Dbałość o wysoką jakość obsługi i...