Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb.
  • Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych.
  • Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych produktów, stosując proaktywne metody.
  • Kierowanie klientów w samodzielnym rozwiązywaniu problemów bez konieczności wizyty technika.
  • Przygotowywanie szczegółowych raportów dla techników serwisowych.
  • Monitorowanie procesu rozwiązywania problemów technicznych klientów, gwarantując skuteczne rozwiązania.
  • Pomoc w usługach gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi zgodnej z celami KPI.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe.
  • Biegłość w języku niemieckim (min. C1) oraz angielskim lub rosyjskim (min. B2).
  • Zainteresowanie nowymi technologiami.
  • Doświadczenie w obsłudze reklamacji (min. 6 miesięcy).
  • Znajomość Windows i MS Office.
  • Wiedza z zakresu prawa konsumenckiego i ochrony danych.
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne oraz orientacja na klienta.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę od pierwszego dnia.
  • Komfortowe biuro w centrum Katowic.
  • Pakiet korzyści, w tym opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kafeterię korzyści.
  • Szkolenie przygotowawcze do roli.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Customer Service Representative with French

/

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Review customer requests and expectations and respond to them according to their needs and situations Manage multichannel interactions (90 % email, 10% voice) Develop your skills and learn how to use software solutions...

Back office specialist with Italian

zachodniopomorskie / Szczecin

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate...

Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

mazowieckie / Warszawa

Concentrix

Aktywne od: 2024-09-19

Obsługa klientów znanych linii lotniczych - połączenia przychodzące (branża turystyczna) Wprowadzanie danych do systemu Znajomość języka niemieckiego B2/C1 Otwartość w relacjach z klientami Umiejętność...