Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków
  • Kontakt telefoniczny oraz dosprzedaż produktów Klientom firmy
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami Indywidualnymi
  • Odpowiedzialność za realizacje powierzonych planów sprzedażowych
  • Współpraca z innymi działami w firmie
Nasze wymagania
  • Pierwsze doświadczenie w obszarze sprzedaży
  • Samodzielność oraz chęć do podejmowania wyzwań
  • Motywacja do pracy na celach sprzedażowych  
  • Umiejętność budowania pozytywnych relacji
Mile widziane
  • Doświadczenie w sprzedaży w branży OZE będzie dodatkowym atutem
To oferujemy
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia – podstawa oraz nieograniczone prowizje
  • Bazę Klientów
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę Multisport
  • Pracę w stałych godzinach w biurze 9-17 od poniedziałku do piątku
  • Bieżące wsparcie doświadczonego Managera
  • Konkursy, które napędzają do działania, a dodatkowo zasilają portfel 
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej

zachodniopomorskie / Szczecin

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Sprzedaż i oferta produktów firmy przez telefon zgodnie z normami. Sprzedaż i oferta produktów firmy przez korespondencję email. Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących. Zarządzanie skrzynką mailową...

Konsultant ds. sprzedaży

łódzkie / Łódź

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: 2025-03-15

Sprzedaż produktów i usług Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych Rozwój i utrzymanie bazy klientów Budowanie długotrwałych relacji z klientami Reprezentowanie pozytywnego wizerunku marki Doświadczenie...

Konsultant ds. sprzedaży

mazowieckie / Warszawa

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: 2025-03-15

Sprzedaż produktów i usług Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych Rozwój i utrzymanie bazy klientów Budowanie długotrwałych relacji z klientami Reprezentowanie pozytywnego wizerunku marki Doświadczenie...