smartmoto.pl jest dynamicznie rozwijającym się sklepem internetowym oferującym setki produktów wyposażenia motoryzacyjnego i akcesoriów.
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Katowice
Twój zakres obowiązków:
- Telefoniczna oraz mailowa obsługa zapytań klientów
- Zarządzanie komunikacją z klientem za pomocą serwisu allegro: centrum wiadomości, dyskusje
- Informowanie klientów o procesie realizacji zamówień i udzielanie informacji na ich temat
- Obsługiwanie programu do zamówień oraz panelu sklepu internetowego w zakresie sprzedanych towarów
- Przyjmowanie zamówień telefonicznych
- Sprzedaż produktów w sklepie stacjonarnym
- Dbanie o ekspozycję sklepu internetowego
- Dbanie o jakość opinii widocznych w internecie: allegro, ceneo, google
- Zarządzanie procesem reklamacji, wysyłanie reklamacji na serwis i udzielanie odpowiedzi klientom.
- Przestrzeganie standardów obsługi klienta
Nasze wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie na stanowisku konsultanta, doradcy klienta lub sprzedawcy
- Swoboda prowadzenia rozmowy z klientem
- Umiejętność rozwiązywania sytuacji trudnych z klientem
- Znajomość zasad obsługi klienta
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Wysoka kultura osobista
Mile widziane:
- Mile widziana znajomość serwisu allegro
To oferujemy:
- Umowę o pracę
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Pracę w młodym i dynamicznym zespole
- Premia za osiągane wyniki
- Możliwość awansu zawodowego
- Darmowa kawa bez limitu
- Wynagrodzenie zawsze na czas
- Atrakcyjne godziny pracy pn-pt 8.00-16.00