Ogłoszenie numer: 7887051, z dnia 2023-02-01

Obecnie poszukujemy na stanowisko:

Specjalista ds. rozwoju relacji z klientami

Miejsce pracy: Kraków

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczny kontakt ze stałymi i potencjalnymi klientami firmy (B2B) – do Twoich zadań będzie należał codzienny kontakt telefoniczny z klientami w celu oferowania usług świadczonych przez TQMsoft
  • Realizacja przekazanych celów ilościowych i sprzedażowych (miesiąc, kwartał, rok),
  • Przygotowywanie dziennych raportów z wykonanej pracy,
  • Ścisła współpraca przede wszystkim z Działem Szkoleń oraz z innymi działami firmy
  • Rejestrowanie działa w systemie typu CRM

Wymagania

  • Min 2 letnie doświadczenie w kontakcie telefonicznym z Klientem B2B
  • Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami
  • Wykształcenie min. średnie
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i kultura osobista,
  • Systematyczność i konsekwencja w pracy,
  • Umiejętność pracy zarówno samodzielniej jak i w Zespole
  • Realizacja powierzonych celów,
  • Współpraca z działami obsługi klienta i projektów
  • Umiejętność aktywnego słuchania i wyciągania wniosków

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B

  • Dostęp do koniecznych narzędzi pracy – system CRM, Telefon, komputer, wygodne biurko

  • Wdrożenie i szkolenia z zakresu powierzonej pracy oraz stałe wsparcie przełożonych i Zespołu

  • Pracę w przyjaznym i pomocnym Zespole

  • Miłą i kameralną atmosferę - nie jesteśmy korporacją

  • Rozpoznawalną markę

  • Możliwość rozwoju w strukturach TQMsoft

  • Stały dostęp do różnych słodkości :)

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Pracownik Działu Obsługi Klienta

lubuskie / Gorzów Wielkopolski

widziszwszystko sp. z.o.o

Aktywne od: 2025-01-27

Obowiązki: Kontaktowanie się telefoniczne z potencjalnymi klientami. Utrzymywanie relacji i badanie potrzeb obecnych Klientów. Obsługa posprzedażowa klientów. Zapewnianie wsparcia technicznego. Koordynacja zadań...

Specjalista ds. obsługi klienta - dział Contact Center

wielkopolskie / Poznań, ul. Wiatraczna 5

Rzepecki Mroczkowski Sp. z o.o.

Aktywne od: 2025-01-24

Jakie będą obowiązki Kandydata: Obsługa klientów drogą telefoniczną, mailową oraz poprzez czat, Prowadzenie wstępnej rozmowy z klientem, badanie jego potrzeb oraz przekazywanie leadów do różnych działów...

Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Usług Logistycznych

małopolskie / Andrychów

DONE Deliveries sp. z o.o.

Aktywne od: 2025-01-17

Zadania: Pozyskiwanie nowych i utrzymywanie relacji z istniejącymi klientami, Negocjacje handlowe oraz realizacja założonych planów sprzedażowych, Aktywne działanie w międzynarodowym środowisku transportowym....