Specjalista ds. Relacji z Klientami
Lokalizacja: Rzeszów

Twoją rolą będzie:
  • Realizacja założonego planu i strategii sprzedaży;
  • Utrzymanie obecnego portfela Grupy, podwyższanie marży i zwiększenie obrotów na Kliencie na poziomie wyznaczonym przez przełożonego;
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji handlowych z Klientami;
  • Identyfikowanie nowych potrzeb Klientów, rekomendowanie i inicjowanie tworzenia nowych usług i procesów wraz z potencjałem biznesowym;
  • Raportowanie bieżącej pracy do przełożonego zgodnie z przyjętymi zasadami;
  • Wykonywanie innych zadań sprzedażowych zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Oczekiwania wobec Ciebie:
  • Wykształcenie wyższe;
  • Biegła obsługa pakietu MS Office;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży;
  • Otwartość i komunikatywność;
  • Umiejętność budowania relacji i organizacji czasu pracy.
Poczuj komfort pracy z nami
  • Opieka Medyczna
  • Ubezpieczenie szpitalne
  • Karta sportowa
  • Program wellbeingowy
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Profesjonalne szkolenia
  • Parking
  • Ubezpieczenie na życie
  • Kursy języka angielskiego
  • Program Poleceń
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Customer Relations Specialist

mazowieckie / Warszawa

Auto Fus Group sp. J.

Aktywne od: 2024-01-10

Opis stanowiska budowanie trwałego kontaktu oraz utrzymywanie relacji z Klientami marek luksusowych, analiza zapotrzebowania Klientów, organizacja eventów dla Klientów, ścisła współpraca z działem marketingu,...

Customer Relations Specialist

mazowieckie / Warszawa

Auto Fus Group sp. J.

Aktywne od: 2023-12-04

Opis stanowiska budowanie trwałego kontaktu oraz utrzymywanie relacji z Klientami marek luksusowych, analiza zapotrzebowania Klientów, organizacja eventów dla Klientów, ścisła współpraca z działem marketingu,...

Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

łódzkie / Łódź, ul. Dąbrowskiego 204/208

Synevo Sp. z o.o.

Aktywne od: 2023-08-02

Jakie wyzwania czekają na tym stanowisku? Telefoniczna obsługa Klienta w branży medycznej; Obsługa wiadomości tekstowych z różnych kanałów komunikacji; Udzielanie Klientom informacji dotyczących oferowanych...