Home Credit Group sp. z o. o. jest spółką specjalizująca się w kompleksowej obsłudze procesów sprzedażowych w Grupie Murapol, która od 20 lat realizuje projekty w obszarze budownictwa wielorodzinnego w kilkunastu miastach Polski oraz zagranicą. W skład Grupy Murapol wchodzi kilkadziesiąt spółek, które operują w trzech segmentach rynku: deweloperskim, wykonawczym oraz inwestycyjnym.

 

Specjalista ds. Obsługi w dziale informacji Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków
  • Profesjonalna obsługa Klientów zgodnie z przyjętymi standardami
  • Odpowiedź na zapytania Klientów drogą mailową i telefoniczną
  • Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów
  • Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy
  • Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi klienta
  • Prowadzenie rejestru zgłoszeń
  • Raportowanie wyników pracy
Nasze wymagania
  • Doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta
  • Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu
  • Komunikatywność, dobra organizacja pracy
  • Umiejętność redagowania oficjalnych pism
  • Wysoka kultura osobista, zdolności interpersonalne i umiejętność pracy z klientem
  • Odporność na stres i umiejętność efektywnego działania pod presją czasu
To oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej
  • Stabilne warunki zatrudnienia ukierunkowane na długofalową współpracę
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Dobrą atmosferę i wsparcie na każdym etapie pracy
Benefity:
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Ubezpieczenie na życie
  • Spotkania integracyjne
  • Firmowa drużyna sportowa
  • Program emerytalny
  • Kawa / herbata
  • Napoje
  • Paczki świąteczne
  • Program rekomendacji pracowników
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych

pomorskie / Gdańsk

Foundever

Aktywne od: dzisiaj

Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

dolnośląskie / Wrocław

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Zarządzanie zamówieniami klientów oraz ich kontami, Błyskawiczne rozwiązywanie problemów oraz świadczenie wsparcia, Utrzymanie wysokiej jakości danych i skracanie czasów reakcji, Monitoring i realizacja zadań...

Pracownik wsparcia sprzedaży

mazowieckie / Warszawa, Ursynów

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Realizacja zamówień i tworzenie atrakcyjnych ofert handlowych. Profesjonalny kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami. Przygotowywanie personalizowanych wizualizacji z logo naszych klientów. Tworzenie oraz...