Specjalista ds. obsługi technicznej klienta z językiem chińskim
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
- Obsługa klientów w zakresie zakupu samochodów elektrycznych oraz wsparcie posprzedażowe (rozmowy telefoniczne i czat).
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
- Prowadzenie bieżącej dokumentacji w systemach.
Wymagania:
- Zaawansowane umiejętności komunikacyjne, minimum poziom C1 w języku chińskim.
- Język angielski na poziomie B2.
- Bardzo dobre umiejętności techniczne (MS Office, przeglądarki internetowe, podstawowe umiejętności komputerowe).
- Pozytywne nastawienie, umiejętność komunikacji z klientami i współpracownikami.
- Wysoki poziom uwagi na szczegóły i umiejętności organizacyjne.
- Doskonałe zdolności rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie.
Oferujemy:
- Płatne szkolenie wprowadzające w języku angielskim (7 dni).
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie uzależnione od wyników.
- Umowa o pracę na pełny etat.
- Praca zmianowa: 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do soboty, 8 godzin dziennie z 30-minutową przerwą.
- Opieka medyczna (Luxmed) i ubezpieczenie grupowe, programy sportowe i rekreacyjne.
- Możliwość rozwoju poprzez coaching i mentoring, szkolenia i kursy językowe.
- Dynamiczne i międzynarodowe środowisko pracy z szansami na awans.
- Aktywności socjalne i wydarzenia firmowe.