Czym więc jest ta praca? To sztuka słuchania, empatii i szybkiego rozwiązywania problemów.

 

Praca stacjonarna w biurze w Krakowie (Podgórze), Gdańsku (Oliwa) lub Warszawie (Mokotów).

Specjalista ds. obsługi pasażerów linii lotniczej RYANAIR w języku obcym (niemieckim, francuskim lub włoskim)
Oferujemy:
  • Profesjonalne, płatne szkolenie wdrażające;
  • Możliwość pracy dla międzynarodowej linii lotniczej w nowoczesnym biurze;
  • Elastyczne godziny pracy - idealna opcja dla studentów - działamy 7 dni w tygodniu;
  • Wsparcie od kolegów, kadry i nie tylko - każdy pamięta swój pierwszy dzień!;
  • Możliwość awansu i rozwoju - prowadzimy wewnętrzne rekrutacje;
  • Codzienny kontakt z żywym językiem, czyli potężną dawkę cennego doświadczenia;
  • Fajne wynagrodzenie + premie;
  • Kartę Multisport, żeby ‘zacząć od jutra’ ;)
  • W pełni wyposażone biuro - automaty, lodówki, mikrofale, etc.;
  • Konkursy na wygranie lotów, różnego rodzaju szkolenia;
  • Świętujemy dzień pizzy, tłusty czwartek i inne atrakcje!
Oczekiwania:
  • Znajomość języka włoskiego, francuskiego lub niemieckiego - min. B2 w mowie i piśmie;
  • Dyspozycyjność min. 100h w miesiącu;
  • Dobra obsługa komputera;
  • Nie masz doświadczenia? Z nami je zdobędziesz;
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole - jak i indywidualnie, uczciwość, punktualność, organizacja pracy oraz ustalanie priorytetów.
Poszukiwane osoby:
  • Znają język obcy na poziomie B2; niemiecki, włoski, francuski;
  • Celujemy w studentów, osoby bez doświadczenia;
  • Szukają kursów językowych, pracy z językiem, kontaktu z żywym językiem obcym;
  • Maturzyści, którzy znają języki obce i piszą z nich maturę w tym roku;
  • Chcemy dotrzeć do kandydatów pasywnych, którzy chcą wejść na rynek pracy ale myślę, że muszą mieć doświadczenie (my go nie wymagamy i uczymy wszystkiego);
  • Kandydat musi umieć obsługiwać komputer;
  • Osoby mieszkające za granicą, które wróciły do Polski i znają te języki.
Czym się zajmujemy?
  • Nie tylko pomagamy rozwiązywać problemy, ale również budujemy relacje, które wzmacniają zaufanie między firmą, a klientem;
  • Odbieramy połączenia przychodzące - nic nie sprzedajemy ;)
  • Obsługujemy live chaty, gdzie kontaktują się z nami klienci linii Ryanair;
  • Odpisujemy na korespondencję mailową i rozwiązujemy drobne zażalenia;
  • Rozwiązujemy bieżące problemy pasażerów;
  • Obsługujemy konkretne programy - wszystkiego Cię nauczymy.

Jeśli warunki Ci odpowiadają - odpraw się z nami na najbliższy lot ku karierze - APLIKUJ!

 

Proszę o załączenie do przesłanych dokumentów aplikacyjnych następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru.

Jeśli chce Pan/Pani abyśmy zachowali dane osobowe na potrzeby innych procesów rekrutacyjnych proszę o dodanie w dokumentach aplikacyjnych treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych naborów. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, byśmy mogli przetwarzać Pani/Pana dane również w przyszłych rekrutacjach/naborach.

Klikając w przycisk "Wyślij" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Armatis, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Obowiązek informacyjny: emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny/
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Doradca ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

zachodniopomorskie / Szczecin

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile. Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i zmian warunków...

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

zachodniopomorskie / Szczecin

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Udzielanie wsparcia technicznego przez telefon, e-mail i czat. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. Współpraca z zespołem wsparcia drugiego...

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem francuskim

zachodniopomorskie / Szczecin

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Udzielanie wsparcia technicznego klientom (telefon, email, chat) w zakresie sprzętu, oprogramowania i innych produktów Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych Zapewnianie wysokiej jakości obsługi...