Dołącz do Audika Polska, światowego lidera w branży profilaktyki i protetyki słuchu, największego branżowego pracodawcy w kraju. Mamy sieć ponad 500 Centrów Słuchu i 21 Centrów Medycznych. Dysponujemy własnym Centrum Szkoleniowym, w którym nasi pracownicy poszerzają wiedzę i rozwijają kompetencje.

 

W całej firmie zatrudniamy ponad 1000 pracowników i stale poszerzamy nasze zespoły, które każdego dnia pomagają Pacjentom zadbać o swój słuch.

 

Specjalista ds. obsługi pacjenta
Miejsce pracy: Szczecin
To oferujemy:
  • praca, która ma znaczenie – wspólnie dbamy o słuch naszych Pacjentów
  • podstawa + premie uzależnione od realizacji celu
  • umowa o pracę na cały etat
  • praca od poniedziałku do piątku, w stałych godzinach 
  • pełne wdrożenie i stałe poszerzanie kompetencji w naszym Centrum Szkoleniowym
  • możliwość rozwoju w branży medycznej
  • dofinansowanie do pakietu medycznego, karty sportowej oraz szkieł korekcyjnych
Twoje zadania:
  • bezpośrednia obsługa Pacjenta w oddziale (doradzanie Pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji)
  • telefoniczna obsługa Pacjentów (zapraszanie na przesiewowe badania słuchu, praca z bazą naszych pacjentów, tzw. ciepła baza, potwierdzanie wizyt)
  • prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu 
  • obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
Nasze oczekiwania:
  • doświadczenie w telefonicznej i/lub bezpośredniej obsłudze Klienta (min. 1 rok)
  • dobra organizacja pracy 
  • umiejętność badania potrzeb i sprawne używanie języka korzyści
  • nastawienie na realizację wyznaczonych celów
  • dyspozycyjność do wyjazdu na 5-dniowe szkolenie wdrożeniowe w Warszawie (w pełni opłacane przez pracodawcę)
Nasze benefity:
  • Umowa o pracę
  • Portal pracownika
  • Karta sportowa
  • Szkolenie wstępne
  • Pakiet medyczny
  • Świetna atmosfera
  • Jasna ścieżka kariery
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Praca blisko Ciebie
  • Dofinansowanie do szkieł korekcyjnych
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista Obsługi Klienta

mazowieckie / Pruszków

GRUPA PZU

Aktywne od: dzisiaj

Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat Minimum...

Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. wsparcia sprzedaży

mazowieckie / Warszawa, Ursynów, obok stacji METRO STOKŁOSY

Lava Group S.C

Aktywne od: wczoraj

Przygotowywanie ofert i zamówień Wprowadzanie danych do systemu Telefoniczna i mailowa obsługa klientów Współpraca z innymi działami Znajomość pakietu Office Znajomość języka angielskiego na poziomie B2

Customer Advisor with English

mazowieckie / Warszawa

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Training starts 17th of March. Work 5 days a week on 8.5 hours shift ( including 1 hour break) schedule between Mon-Fri 7:00-19:00, Sat-Sun 9:00-18:00. Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9...