Dołącz do Audika Polska, światowego lidera w branży profilaktyki i protetyki słuchu, największego branżowego pracodawcy w kraju. Mamy sieć ponad 500 Centrów Słuchu i 21 Centrów Medycznych. Dysponujemy własnym Centrum Szkoleniowym, w którym nasi pracownicy poszerzają wiedzę i rozwijają kompetencje.

 

W całej firmie zatrudniamy ponad 1000 pracowników i stale poszerzamy nasze zespoły, które każdego dnia pomagają Pacjentom zadbać o swój słuch.

 

Specjalista ds. obsługi pacjenta
Miejsce pracy: Kraków
Twoje zadania:
  • kompleksowa telefoniczna obsługa Pacjentów zakresie:
    • zapraszania na przesiewowe badania słuchu do naszego gabinetu 
    • pracy z bazą naszych pacjentów, tzw. "ciepła baza" 
    • potwierdzania wizyt 
  • bezpośrednia obsługa Pacjenta w oddziale (doradzanie Pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych, zapisywanie na badania, udzielanie informacji)
  • prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
Nasze oczekiwania:
  • doświadczenie w telefonicznej i/lub bezpośredniej obsłudze Klienta (min 1 rok)
  • bardzo dobra organizacja pracy 
  • umiejętność badania potrzeb i sprawne używanie języka korzyści
  • nastawienie na realizację wyznaczonych celów
  • dyspozycyjność do wyjazdu na 5 dniowe szkolenie wdrożeniowe w Warszawie (w pełni opłacane przez pracodawcę)
To oferujemy:
  • praca, która ma znaczenie - wspólnie dbamy o słuch naszych Pacjentów
  • wsparcie na start i stałe poszerzanie kompetencji w naszym Centrum Szkoleniowym
  • dofinansowanie do ubezpieczenia medycznego, karty sportowej oraz szkieł korekcyjnych
  • umowa o pracę na cały etat 
  • praca od poniedziałku do piątku, w stałych godzinach 
  • podstawa + prowizje uzależnione od realizacji celu
Nasze benefity:
  • Umowa o pracę
  • Portal pracownika
  • Karta sportowa
  • Szkolenie wstępne
  • Pakiet medyczny
  • Świetna atmosfera
  • Jasna ścieżka kariery
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Praca blisko Ciebie
  • Dofinansowanie do szkieł korekcyjnych
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Customer Service Professional with Croatian

mazowieckie / Warszawa

Foundever

Aktywne od: dzisiaj

(Remote from Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company...

Customer Service Specialist with Slovenian

mazowieckie / Warszawa

Foundever

Aktywne od: dzisiaj

Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company...

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej w języku polskim

śląskie / Katowice

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań...