Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Specjalista ds. obsługi konsumenta
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/23/0953
OBOWIĄZKI:
Praca biurowa w dziale obsługi konsumenta, kontakt mailowy i telefoniczny z konsumentem w języku francuskim.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

Mile widziane doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. obsługi konsumenta, bardzo dobra znajomość systemów SAP, SALESFORCE. Pracodawca nie wymaga posiadania certyfikatu SAP, SALESFORCE. Nie jest wymagany certyfikat potwierdzający znajomość języka francuskiego.

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 400 do 5 756,6 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta

mazowieckie / Warszawa

PLAY (P4 Sp. z o.o.)

Aktywne od: dzisiaj

Twoje zadania: Telefoniczna i pisemna obsługa naszych klientów w ramach 2 linii wsparcia (bez konieczności realizowania planów sprzedażowych) Obsługa połączeń przychodzących Wspieranie zewnętrznego Call...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

dolnośląskie / Zgorzelec

Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących Realizowaniem planów sprzedażowych Obsługiwaniem słuchaczy...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

śląskie / Zabrze

Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących Realizowaniem planów sprzedażowych Obsługiwaniem słuchaczy...