Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Specjalista ds. obsługi konsumenta
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/23/0515
OBOWIĄZKI:
Praca biurowa w dziale obsługi konsumenta, kontakt mailowy i telefoniczny z konsumentem w języku angielskim, praca w godz. 00.00-08.00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

doświadczenie na stanowisku specjalista ds. obsługi konsumenta, bardzo dobra znajomość systemów SAP, SALESFORCE bez wymagania certyfikatów systemowych, znajomość języka angielskiego C1 (nie jest wymagany certyfikat potwierdzający poziom znajomości języka na C1)

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 400 do 5 756,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Customer Service Analyst with English

dolnośląskie / Wrocław

ManpowerGroup

Aktywne od: wczoraj

Zadania: Głównym zadaniem jest zapewnienie klientom doskonałej obsługi poprzez zarządzanie zamówieniami, zarządzanie kontami, rozwiązywanie problemów i niezbędną komunikację biznesową. Customer Service...

Specjalista ds. obsługi klienta (j. angielski)

wielkopolskie / Śrem

PGO S.A.

Aktywne od: wczoraj

Korzyści płynące z pracy w PGO S.A.: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, inwestycje w rozwój pracowników – dofinansowanie do studiów podyplomowych, szkoleń, certyfikatów, etc., dofinansowanie...

Specjalista ds. obsługi klienta (j. angielski)

łódzkie / Piotrków Trybunalski

PGO S.A.

Aktywne od: wczoraj

Korzyści płynące z pracy w PGO S.A.: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, inwestycje w rozwój pracowników – dofinansowanie do studiów podyplomowych, szkoleń, certyfikatów, etc., dofinansowanie...