Specjalista ds. obsługi kluczowych Klientów
Miejsce pracy: Warszawa, Twarda 18

Dussmann Polska Sp. z o.o., międzynarodowa firma świadcząca usługi z zakresu Integrated Facility Management, do swojego Zespołu poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:

Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym w oparciu o Umowę o Pracę oraz bardzo korzystny system premiowy uwarunkowany efektywnością działań.
  • Dużą samodzielność w działaniu i możliwość rozwoju w strukturach organizacji.
  • Przyjazną kulturę organizacyjną opartą na wzajemnym zaufaniu i zaangażowaniu.
  • Niezbędne narzędzia pracy oraz wsparcie merytoryczne przełożonych.
  • Szeroki wachlarz benefitów pozapłacowych, opieka lekarska.
Oczekujemy:
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodne prowadzenie negocjacji biznesowych.
  • Doświadczenia w obszarze obsługi Klienta.
  • Doskonałej umiejętności myślenia strategicznego i analizy informacji dotyczących rozwoju biznesu w zakresie oceny opłacalności i rentowności projektu
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności negocjacyjnych, komunikacyjnych i budowania trwałych, pozytywnych relacji interpersonalnych z Klientem
  • Umiejętności diagnozowania i rozumienia potrzeb Klienta
  • Bardzo dobrej znajomości MS Office (zwłaszcza Excel, Power Point)
  • Doświadczenia w pracy biurowej i na systemach informatycznych (wprowadzanie danych, tworzenie raportów itp.)
Zakres obowiązków:
  • Utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami opartych na przejrzystej komunikacji i wzajemnym szacunku w ramach partnerstwa biznesowego.
  • Optymalizacja kosztów obsługi Klientów.
  • Dbanie o Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w systemie elektronicznym.
  • Zarządzanie kontraktami w systemie SAP.
  • Przygotowywanie raportów i zestawień.
  • Weryfikacja faktur wprowadzanych do systemu.
  • Pozyskiwanie nowych kontraktów oraz rozszerzanie zakresu oferowanych usług dla już obsługiwanych kontraktów.
  • Obsługa kontraktów międzynarodowych w zakresie administracyjnym (umowy, aneksy, koordynacja zadań poszczególnych działów obsługujących kontrakt).
  • Wsparcie Działu Sprzedaży i Operacji przy kompletowaniu dokumentacji do postępowania przetargowego.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Pracownik do spraw obsługi klienta

podlaskie / Białystok

Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku

Aktywne od: dzisiaj

Obsługa klientów niemieckojęzycznych Realizacja strategii i planów sprzedażowychZarządzanie sprzedażą na portalach sprzedażowych e-commerce Analiza danych rynkowych i optymalizacja działań...

Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

małopolskie / Kraków

Aon

Aktywne od: dzisiaj

The Team collaborates closely with the Danish Teams consisting of brokers and consultants. We provide support in administrating client’s policies throughout the year and helping them make the best decisions! Our...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim

lubelskie / Lublin

Foundever

Aktywne od: dzisiaj

Miejsce pracy: Lublin lub Warszawa, praca hybrydowa Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba utrudnia życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez...