Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
  • Obsługa klientów technologii eSIM.
  • Rozwój kompetencji w zakresie obsługi klienta (Customer Experience).
Wymagania:
  • Umiejętności komputerowe.
  • Znajomość języka hebrajskiego (min. B2+).
  • Znajomość języka polskiego lub angielskiego (min. B2).
  • Umiejętność pisemnej i ustnej komunikacji.
  • Dostępność do pracy zmianowej (7:00-01:00, pon.-niedz.).
  • Opis typowego dnia pracy:
  • Wsparcie użytkowników aplikacji międzynarodowej poprzez e-mail i chat.
  • Rozwiązywanie problemów logowania i obsługi aplikacji.
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie: 6000 zł brutto + premia do 500 zł.
  • Forma pracy: hybrydowa lub zdalna.
  • Szkolenie wprowadzające: tygodniowe, w języku angielskim.
  • Rozwój umiejętności: intensywny trening przez pierwsze 3 miesiące.
  • Możliwości awansu: 50% rekrutacji wewnętrznych.
  • Program poleceń pracowniczych: do 3000 zł brutto za polecenie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Doradca Klienta Biznesowego

podlaskie / Suwałki

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (MŚP) w przydzielonym regionie – dotarcie do decydentów, negocjacje, analiza potrzeb. Prowadzenie prezentacji i negocjacji, przygotowywanie ofert. Rozwijanie wartości...

Doradca Klienta Biznesowego

warmińsko-mazurskie / Ełk

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (MŚP) w przydzielonym regionie – dotarcie do decydentów, negocjacje, analiza potrzeb. Prowadzenie prezentacji i negocjacji, przygotowywanie ofert. Rozwijanie wartości...

Doradca Klienta Biznesowego

podlaskie / Łomża

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (MŚP) w przydzielonym regionie – dotarcie do decydentów, negocjacje, analiza potrzeb. Prowadzenie prezentacji i negocjacji, przygotowywanie ofert. Rozwijanie wartości...