Kim jesteśmy? Jesteśmy renomowanym producentem szyb zespolonych i szkła specjalnego oraz obróbki aluminium. Działamy od 30 lat dostosowując się do wymagań rynkowych i koncentrując się na satysfakcji klientów. Posiadamy trzy zakłady produkcyjne: w Kielcach, Wędkowach koło Tczewa oraz we Włoszczowie. Dzięki kompetencjom, wiedzy i zaangażowaniu naszych pracowników wciąż się rozwijamy i realizujemy coraz bardziej ambitne cele.
Jeśli szukasz ciekawych wyzwań zawodowych i cenisz sobie pracę w dobrej atmosferze nie zwlekaj!
Aplikuj!
- kompleksowa obsługa oraz utrzymywanie stałego kontaktu z klientami,
- prowadzenie rozmów handlowych w zakresie doradztwa techniczno -handlowego, przyjmowanie zamówień, wstępna analiza oraz ustalanie technicznych i terminowych możliwości realizacji zleceń Klientów,
- kontakt z Klientem zagranicznym,
- wprowadzanie zamówień do systemu i ich aktualizacja,
- współpraca z innymi działami firmy w zakresie terminowej i kompleksowej obsługi klienta.
- wykształcenie wyższe techniczne,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- znajomość pakietu – MS OFFICE,
- znajomość programu Autocad (mile widziane),
- min. 3 letnie doświadczenie w dziale obsługi klienta,
- dokładność i komunikatywność.
- umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
- współpracę z doświadczonymi specjalistami,
- korzystne ubezpieczenie na życie,
- pakiet świadczeń socjalnych.
Kim jesteśmy? Jesteśmy renomowanym producentem szyb zespolonych i szkła specjalnego oraz obróbki aluminium. Działamy od 30 lat dostosowując się do wymagań rynkowych i koncentrując się na satysfakcji klientów. Posiadamy trzy zakłady produkcyjne: w Kielcach, Wędkowach koło Tczewa oraz we Włoszczowie. Dzięki kompetencjom, wiedzy i zaangażowaniu naszych pracowników wciąż się rozwijamy i realizujemy coraz bardziej ambitne cele.
Jeśli szukasz ciekawych wyzwań zawodowych i cenisz sobie pracę w dobrej atmosferze nie zwlekaj!
Aplikuj!
- kompleksowa obsługa oraz utrzymywanie stałego kontaktu z klientami,
- prowadzenie rozmów handlowych w zakresie doradztwa techniczno -handlowego, przyjmowanie zamówień, wstępna analiza oraz ustalanie technicznych i terminowych możliwości realizacji zleceń Klientów,
- kontakt z Klientem zagranicznym,
- wprowadzanie zamówień do systemu i ich aktualizacja,
- współpraca z innymi działami firmy w zakresie terminowej i kompleksowej obsługi klienta.
- wykształcenie wyższe techniczne,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- znajomość pakietu – MS OFFICE,
- znajomość programu Autocad (mile widziane),
- min. 3 letnie doświadczenie w dziale obsługi klienta,
- dokładność i komunikatywność.
- umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
- współpracę z doświadczonymi specjalistami,
- korzystne ubezpieczenie na życie,
- pakiet świadczeń socjalnych.