Kim jesteśmy? Jesteśmy renomowanym producentem szyb zespolonych i szkła specjalnego oraz obróbki aluminium. Działamy od 30 lat dostosowując się do wymagań rynkowych i koncentrując się na satysfakcji klientów. Posiadamy trzy zakłady produkcyjne: w Kielcach, Wędkowach koło Tczewa oraz we Włoszczowie. Dzięki kompetencjom, wiedzy i zaangażowaniu naszych pracowników wciąż się rozwijamy i realizujemy coraz bardziej ambitne cele.

 

Jeśli szukasz ciekawych wyzwań zawodowych i cenisz sobie pracę w dobrej atmosferze nie zwlekaj!

 

Aplikuj!

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kielce
Twój zakres obowiązków
  • kompleksowa obsługa oraz utrzymywanie stałego kontaktu z klientami,
  • prowadzenie rozmów handlowych w zakresie doradztwa techniczno -handlowego, przyjmowanie zamówień, wstępna analiza oraz ustalanie technicznych i terminowych możliwości realizacji zleceń Klientów,
  • kontakt z Klientem zagranicznym,
  • wprowadzanie zamówień do systemu i ich aktualizacja,
  • współpraca z innymi działami firmy w zakresie terminowej i kompleksowej obsługi klienta.
Nasze wymagania
  • wykształcenie wyższe techniczne,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • znajomość pakietu – MS OFFICE,
  • znajomość programu Autocad (mile widziane),
  • min. 3 letnie doświadczenie w dziale obsługi klienta,
  • dokładność i komunikatywność.
To oferujemy
  • umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie,
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
  • współpracę z doświadczonymi specjalistami,
  • korzystne ubezpieczenie na życie,
  • pakiet świadczeń socjalnych.
Oferujemy:

Kim jesteśmy? Jesteśmy renomowanym producentem szyb zespolonych i szkła specjalnego oraz obróbki aluminium. Działamy od 30 lat dostosowując się do wymagań rynkowych i koncentrując się na satysfakcji klientów. Posiadamy trzy zakłady produkcyjne: w Kielcach, Wędkowach koło Tczewa oraz we Włoszczowie. Dzięki kompetencjom, wiedzy i zaangażowaniu naszych pracowników wciąż się rozwijamy i realizujemy coraz bardziej ambitne cele.

 

Jeśli szukasz ciekawych wyzwań zawodowych i cenisz sobie pracę w dobrej atmosferze nie zwlekaj!

 

Aplikuj!

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kielce
Twój zakres obowiązków
  • kompleksowa obsługa oraz utrzymywanie stałego kontaktu z klientami,
  • prowadzenie rozmów handlowych w zakresie doradztwa techniczno -handlowego, przyjmowanie zamówień, wstępna analiza oraz ustalanie technicznych i terminowych możliwości realizacji zleceń Klientów,
  • kontakt z Klientem zagranicznym,
  • wprowadzanie zamówień do systemu i ich aktualizacja,
  • współpraca z innymi działami firmy w zakresie terminowej i kompleksowej obsługi klienta.
Nasze wymagania
  • wykształcenie wyższe techniczne,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • znajomość pakietu – MS OFFICE,
  • znajomość programu Autocad (mile widziane),
  • min. 3 letnie doświadczenie w dziale obsługi klienta,
  • dokładność i komunikatywność.
To oferujemy
  • umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie,
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
  • współpracę z doświadczonymi specjalistami,
  • korzystne ubezpieczenie na życie,
  • pakiet świadczeń socjalnych.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Customer Support Specialist

mazowieckie / Warszawa

LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

Aktywne od: wczoraj

Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

pomorskie / Starogard Gdański

POLPHARMA S.A.

Aktywne od: wczoraj

Zadania: Praca zespołowa w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta Analiza danych i przygotowywanie raportów dotyczących obsługi klienta w oparciu o PowerBI, Oracle OAC Utrzymywanie pozytywnych relacji z...

Pracownik Obsługi Klienta

mazowieckie / Warszawa

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: wczoraj

Rozwiązywanie problemów Klientów (technicznych i merytorycznych) Obsługa telefoniczna i mailowa połączeń przychodzących Budowanie trwałych relacji z Klientami i dbanie o ich satysfakcję Udział w szkoleniach i...