Jesteśmy atrakcyjnym i stabilnym pracodawcą
Jako jedna z największych instytucji finansowych w Europie Środkowo-Wschodniej często wyznaczamy kierunek dla całej branży. Stawiamy przy tym na innowacyjność, ciągłe poszukiwanie usprawnień i łamanie schematów. Dzięki skali i różnorodności naszej organizacji jesteśmy wyjątkowym pracodawcą dla profesjonalistów z różnym doświadczeniem zawodowym i różnymi kompetencjami. Tworzymy kulturę organizacyjną, która wspiera innowacje i współpracę między różnymi obszarami na terenie całego kraju.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
- Obsługa Klienta z dbałością o najwyższe standardy, celem zwiększenia zadowolenia oraz satysfakcji klienta z obsługi
- Organizacja pomocy na drodze w zakresie posiadanego przez klienta ubezpieczenia oraz analiza kosztów i podejmowanie decyzji o wyborze usługodawcy
- Rejestracja zgłoszenia szkód i świadczeń oraz udzielanie informacji związanych z procesem likwidacji szkody klientowi
- Obsługa klienta segmentu Premium oraz VIP PZU
- Udział w projektach pilotażowych.
Nasze wymagania:
- Masz 3 miesiące doświadczenia w obsłudze klienta/Contact Center
- Jesteś absolwentem uczelni wyższej lub jesteś w trakcie studiów
- Znasz produkty ubezpieczeniowe, zwłaszcza te oferowane przez PZU
- Dbasz o wysokie standardy obsługi klienta i wykazujesz się relacyjnością w rozmowach z klientem
- Jesteś osobą zaangażowaną i chętnie wykazującą się własną inicjatywą celem usprawnienia pracy własnej oraz zespołu
- Znasz podstawowe przepisy prawa w zakresie ubezpieczeń.
To oferujemy:
- Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
- Umowa o pracę
- Motywujący system wynagrodzeń
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie
- Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
- Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
- Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
- Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
- Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
- Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
- Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
- 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
- Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 15 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)