Firma działa na polskim rynku od 2016 roku i realizuje dostawę, import i dystrybucję części samochodowych oraz smarów do samochodów osobowych i dostawczych do ponad 50 krajów.

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Pruszków, ul. Sw. Józefa 1
OBOWIĄZKI:
  • zarządzanie kontem klienta w CRM, tworzenie katalogu bazy klientów;
  • zarządzanie zamówieniami klientów, zapewnienie sprzedaży, wysyłki;
  • prowadzenie analityki, statystyk, generowanie raportów;
  • obsługa reklamacji klientów, udzielanie informacji;
  • dobór (na poziomie podstawowym) części zamiennych
WYMAGANIA:
  • znajomość języka rosyjskiego (minimum B2);
  • znajomość języka polskiego (minimum B2);
  • umiejętność obsługi programów MS Word, Excel (poziom zaawansowany);
  • odporność na stres;
  • inicjatywa, samodzielność
OFERUJEMY:
  • ciekawa praca w stabilnej i rozwijającej się firmie;
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę od pierwszego dnia;
  • dodatkowy pakiet socjalny (prywatna opieka medycznа, karta MultiSport);
  • Parking dla pracowników, program rekomendacji pracowników, paczki świąteczne, dofinansowanie nauki języków obcych, dofinansowanie szkoleń i kursów, możliwość pracy zdalnej, spotkania integracyjne, kawa/herbata;
  • wynagrodzenie ustalane jest indywidualnie na podstawie wyników rozmowy kwalifikacyjnej;
  • biuro pod adresem: PANATTONI PARK PRUSZKÓW IV, Brwinów ul. Sw. Józefa 1;
  • dostawa transportem korporacyjnym od stacji Pruszków WKD/Pruszków PKP do biura i z powrotem (10 minut).
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Customer Support Specialist

mazowieckie / Warszawa

LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

pomorskie / Starogard Gdański

POLPHARMA S.A.

Aktywne od: dzisiaj

Zadania: Praca zespołowa w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta Analiza danych i przygotowywanie raportów dotyczących obsługi klienta w oparciu o PowerBI, Oracle OAC Utrzymywanie pozytywnych relacji z...

Pracownik Obsługi Klienta

mazowieckie / Warszawa

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Rozwiązywanie problemów Klientów (technicznych i merytorycznych) Obsługa telefoniczna i mailowa połączeń przychodzących Budowanie trwałych relacji z Klientami i dbanie o ich satysfakcję Udział w szkoleniach i...