Ogłoszenie numer: 8227359, z dnia 2023-05-19

Klient portalu Praca.pl

Kreski Sp.j. to polska firma o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej, lider w swojej branży w Europie. Zajmujemy się sprzedażą, serwisem oraz obsługą sprzętu i oprogramowania do automatycznej identyfikacji (branża nowoczesnych technologii).

Funkcjonujemy aktywnie w branży już od 2004 roku. Poprzez zdobyte w tym czasie doświadczenie oraz zaufanie wielu zadowolonych klientów (w tym dużych, międzynarodowych korporacji), jesteśmy w stanie zagwarantować najwyższą jakość naszych produktów oraz usług.

 

Specjalista ds. obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa, Bemowo

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczny kontakt z byłymi i dotychczasowymi klientami
  • Przygotowanie ofert i wycen serwisowych dla klientów
  • Obsługa logistyczna (wprowadzanie zamówień, kontrola stanów magazynowych)
  • Stała współpraca z innymi działami firmy
  • Praca w systemie CRM

Wymagania

  • Umiejętność i łatwość w nawiązywaniu nowych kontaktów
  • Dobra organizacja czasu pracy i wielozadaniowość
  • Chęć zdobywania wiedzy z zakresu nowoczesnych technologii
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, sprzedaży i/lub telemarketingu
  • Mile widziane wyższe wykształcenie i znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie komunikatywnym

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat
  • Premię kwartalną uzależniona od wyników
  • Wszystkie niezbędne narzędzia do pracy
  • Pakiet certyfikowanych szkoleń produktowych oraz technicznych (wewnętrznych i zewnętrznych)
  • Pakiet dodatkowych benefitów (karta Multisport, Enel-med, ubezpieczenie grupowe)
  • Przyjazną atmosferę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem angielskim

lubelskie / Lublin

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Zapewnienie wsparcia klienta przy zakupie samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami Bieżące raportowanie w systemach Znajomość języka angielskiego...

Specjalista Obsługo Klienta

mazowieckie / Warszawa

InterKadra Sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

Do Twoich obowiązków będzie należało: Utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, budowanie długotrwałych relacji (koncentracja na międzynarodowych dostawach transportem lądowym); Obsługa klienta od momentu...

Customer Service Specialist with Czech and Slovak

mazowieckie / Warszawa

Foundever

Aktywne od: dzisiaj

Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and management; Following...