Contact Center sp. z o.o. świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
- Profesjonalny kontakt z przedsiębiorcami – połączenia przychodzące, obsługa livechat
- Rozwiązywanie bieżących spraw
- Udzielanie informacji w zakresie funduszy europejskich
- Doradztwo oraz wsparcie przy składaniu dokumentów
- Praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:
- Posiadasz minimum roczne doświadczenie w roli konsultanta infolinii (warunek konieczny)
- Posiadasz wykształcenie minimum średnie
- Lubisz pracować z ludźmi
- Jesteś osobą odpowiedzialną i sumienną
- Posiadasz zdolności szybkiego uczenia się
- Cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy
W ZAMIAN OFERUJEMY:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- Możliwość dostosowania grafiku pracy – elastyczny czas pracy
- Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia
- Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe
- Pracę w zgranym i rozwijającym zespole
- Świetną lokalizację – Aleje Jerozolimskie (West Station)
- Benefity (karta Multisport, dofinansowanie do opieki zdrowotnej)