Szukasz pracy w młodym i nastawionym na sukcesy zespole?


Firma Contact Center świadczy usługi outsourcingowe dla polskich i międzynarodowych firm w zakresie Contact Center, komunikacji marketingowej oraz wsparcia sprzedaży.

Specjalista ds. obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
Do Twoich obowiązków będzie należało:
  • Profesjonalny kontakt z klientem – połączenia przychodzące oraz wychodzące
  • Bieżąca Obsługa Klienta
  • Praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów
  • Przyjmowanie zgłoszeń, reklamacji
  • Rozwiązywanie bieżących spraw
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
  • Jesteś studentem lub uczniem
  • Lubisz rozmawiać przez telefon
  • Potrafisz wykorzystać swoją kreatywność, energię i proaktywną postawę do realizacji celów
  • Nie boisz się podejmować nowych wyzwań
W zamian oferujemy Ci:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • Możliwość elastycznego dopasowania godzin pracy – projekty realizowany pon.-pt. 9-21; weekendy: 9-16
  • Pracę w zgranym zespole
  • Profesjonalne szkolenia
  • Dogodną lokalizację i nowoczesne biuro (West Station II, al. Jerozolimskie 142B)
  • Możliwość benefitów : Multisport oraz pakiet Medicover
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Pracownik obsługi klienta ds. ekspresów do kawy / Fachman od kafe

śląskie / Katowice

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Co bydzie do roboty? Godać, pisać i ratować klientów w potrzebie – tel, mail, czat, co ino. Reklamacje załatwiać, bo ekspres musi chodzić jak w zegarku! Pokazać klasę i stworzyć obsługę, co robi wrażenie...

Specjalista ds. obsługi klienta

kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

GRAFPOL B.M.Meszkes

Aktywne od: wczoraj

doświadczenie we współpracy z klientami w dziale sprzedaży dokładność i systematyczność dobra znajomość języka angielskiego znajomość pakietu MS Office wysoka kultura osobista komunikatywność...

Customer Service Professional with German

pomorskie / Gdańsk

Foundever

Aktywne od: wczoraj

GDAŃSK hybrid mode - 2 from the office Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and...