Szukasz pracy w młodym i nastawionym na sukcesy zespole?


Firma Contact Center świadczy usługi outsourcingowe dla polskich i międzynarodowych firm w zakresie Contact Center, komunikacji marketingowej oraz wsparcia sprzedaży.

Specjalista ds. obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
Do Twoich obowiązków będzie należało:
  • Profesjonalny kontakt z klientem – połączenia przychodzące oraz wychodzące
  • Bieżąca Obsługa Klienta
  • Praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów
  • Przyjmowanie zgłoszeń, reklamacji
  • Rozwiązywanie bieżących spraw
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
  • Jesteś studentem lub uczniem
  • Lubisz rozmawiać przez telefon
  • Potrafisz wykorzystać swoją kreatywność, energię i proaktywną postawę do realizacji celów
  • Nie boisz się podejmować nowych wyzwań
W zamian oferujemy Ci:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • Możliwość elastycznego dopasowania godzin pracy – projekty realizowany pon.-pt. 9-21; weekendy: 9-16
  • Pracę w zgranym zespole
  • Profesjonalne szkolenia
  • Dogodną lokalizację i nowoczesne biuro (West Station II, al. Jerozolimskie 142B)
  • Możliwość benefitów : Multisport oraz pakiet Medicover
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Pracownik ds. obsługi klienta

pomorskie / Kielno

Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Aktywne od: wczoraj

Oferta kierowana dla osób powyżej 30 roku życia:- Praca z klientem, ofertowanie, składanie ofert telefonicznych i email.- Aktywne pozyskiwanie klienta.- Praca na programach biurowych.- Obsługa klienta, również ta...

Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)

mazowieckie / Warszawa

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

Aktywne od: wczoraj

Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy Zapewnienie najwyższej jakości...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych

pomorskie / Gdańsk

Foundever

Aktywne od: wczoraj

Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez...