Ogłoszenie numer: 9545050, z dnia 2025-03-03

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa telefoniczna klientów
  • Prezentowanie i sprzedaż produktów oraz usług
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta

Wymagania

  • Zdolności sprzedażowe i chęć pomocy klientom
  • Umiejętność naturalnej komunikacji bez sztywnych skryptów
  • Szybkie przyswajanie wiedzy o nowych systemach i narzędziach
  • Motywacja do osiągania celów i wysokie aspiracje finansowe
  • Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej będzie dodatkowym atutem
  • Zdolność do pracy w szybkim tempie i zespołowej atmosferze

Oferujemy

  • Szkolenia wprowadzające do świata telekomunikacji i produktów firmy
  • Bazową pensję plus możliwość zarobienia premii sprzedażowych i dodatkowych bonusów
  • Elastyczny grafik pracy, również w weekendy i święta
  • Możliwość pracy hybrydowej po procesie wdrożeniowym
  • Dodatkowe premie za polecenie nowych pracowników i inne benefity firmowe
  • Perspektywę długoterminowego zatrudnienia w stabilnej firmie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Doradca Klienta

śląskie / Katowice

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu...

Doradca Klienta

kujawsko-pomorskie / Toruń

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu...

Doradca Klienta

warmińsko-mazurskie / Elbląg

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu...