Ogłoszenie numer: 9530326, z dnia 2025-03-09

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta 

Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów (połączenia przychodzące)
  • Informowanie o postępie realizacji umów
  • Utrzymywanie wysokich standardów obsługi
  • Budowanie trwałych, profesjonalnych relacji z klientami

Wymagania

  • Chęć nauki i pełne zaangażowanie (doświadczenie nie jest wymagane)
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność
  • Wysoka kultura osobista oraz poprawna znajomość języka polskiego

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na pełen etat (poniedziałek-piątek, godziny biurowe)
  • Jasny i motywujący system premiowy
  • Kompleksowe wdrożenie oraz szkolenia umożliwiające rozwój
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna LuxMed oraz karta Multisport
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Customer Service Professional with Croatian

mazowieckie / Warszawa

Foundever

Aktywne od: dzisiaj

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company...

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

mazowieckie / Warszawa

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi....

Specjalista ds. Obsługi Klienta – Samochody Elektryczne

lubelskie / Lublin

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Wsparcie klientów przy zakupie samochodów elektrycznych i po zakupie. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Raportowanie działań w systemach. Język włoski C1, angielski B2. Dyspozycyjność do pracy w...