Ogłoszenie numer: 9501832, z dnia 2025-02-23

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Efektywny kontakt telefoniczny z klientami: przyjmowanie oraz inicjowanie połączeń.
  • Zabezpieczenie najwyższych standardów obsługi podczas organizacji szkoleń, maksymalizując zadowolenie klientów.
  • Realizacja ustalonych celów sprzedażowych i jakościowych.
  • Aktywna współpraca z konsultantami ds. sprzedaży w celu optymalizacji procesu szkoleniowego.

Wymagania

  • Zorientowanie na sukces i satysfakcję klienta, zdolność do budowania trwałych relacji.
  • Biegłość w prowadzeniu rozmów telefonicznych i doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Znajomość technik sprzedaży i wysoka kultura osobista.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Excel, MS Outlook, MS Teams).
  • Umiejętność analizy danych, dbałość o szczegóły.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i komunikacyjne.

Oferujemy

  • Możliwość pracy w czołowej firmie z branży edukacyjnej.
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń oraz premii.
  • Elastyczny czas pracy, wspierający równowagę między życiem zawodowym a prywatnym.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole profesjonalistów.
  • Otwartą i wspierającą kulturę organizacyjną.
  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Travel Advisor with Polish

śląskie / Katowice

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Your responsibilities: Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound). Working with confidential customer information and treating it sensitively. Presenting proactive, patient, empathetic...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (obsługa czatu video)

pomorskie / Gdańsk

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: wczoraj

Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo zgodnie z najwyższymi standardami, Aktywne dążenie do osiągania wysokich wskaźników zadowolenia klientów, Zaangażowanie w rozumienie i rozwiązywanie problemów...

Customer Support Specialist

mazowieckie / Warszawa

LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

Aktywne od: wczoraj

Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of...